J joop1970 Hoort bij de inboedel 9 okt 2012 #41 Precies wat hij zegt, je pakt alleen maar warme lucht op en dat levert vermogensverlies op.
B Black-Out Komt weleens kijken 9 okt 2012 #42 @wim-v6 wrote:Cold Air Intake?? Dit is een Gewoon open filter, Vermogenswinst bij een 8klepper +/- -5 pk (ja je leest het goed, negatief) Willem Kun je dit verklaren? Ik heb ook zo een filter erop zitten, maar heb een c16se blok..
@wim-v6 wrote:Cold Air Intake?? Dit is een Gewoon open filter, Vermogenswinst bij een 8klepper +/- -5 pk (ja je leest het goed, negatief) Willem Kun je dit verklaren? Ik heb ook zo een filter erop zitten, maar heb een c16se blok..
T TheParadoxHD Lid 9 okt 2012 #43 @Edje13 wrote:lampen evt. overzetten???????? Nee dacht dat hij de lampen niet wou overzetten.
R richardschaeks Komt hier geregeld 9 okt 2012 #44 tis geen doorgelaste motorkap! maar 1tje met gelast booskijkers...
T TheParadoxHD Lid 9 okt 2012 #45 @wim-v6 wrote:Cold Air Intake?? Dit is een Gewoon open filter, Vermogenswinst bij een 8klepper +/- -5 pk (ja je leest het goed, negatief) Willem Tja, Het is niet mijn auto. Moet die gast helemaal zelf weten.
@wim-v6 wrote:Cold Air Intake?? Dit is een Gewoon open filter, Vermogenswinst bij een 8klepper +/- -5 pk (ja je leest het goed, negatief) Willem Tja, Het is niet mijn auto. Moet die gast helemaal zelf weten.
T TheParadoxHD Lid 9 okt 2012 #46 @kaneelschep wrote:Goed bezig! Thanks, Dit weekend weer verder eraan werken
T TheParadoxHD Lid 9 okt 2012 #47 @Edje13 wrote:lampen evt. overzetten???????? Nee dacht dat hij de lampen niet wou overzetten.
T TheParadoxHD Lid 9 okt 2012 #48 @wim-v6 wrote:Cold Air Intake?? Dit is een Gewoon open filter, Vermogenswinst bij een 8klepper +/- -5 pk (ja je leest het goed, negatief) Willem Tja, Het is niet mijn auto. Moet die gast helemaal zelf weten.
@wim-v6 wrote:Cold Air Intake?? Dit is een Gewoon open filter, Vermogenswinst bij een 8klepper +/- -5 pk (ja je leest het goed, negatief) Willem Tja, Het is niet mijn auto. Moet die gast helemaal zelf weten.
T TheParadoxHD Lid 9 okt 2012 #49 @kaneelschep wrote:Goed bezig! Thanks, Dit weekend weer verder eraan werken