Ik heb al een tijdje een Corsa B 1.4 sport als crossauto hier op de boerderij. Nu kwam ik in een rare bui om deze om te bouwen tot pick-up met tussenschot. Altijd handig om spullen mee rond te zeulen zeker aangezien het achterklepslot nu toch al kapot is. Het budget hiervoor is eigenlijk bijna nul, maar goedkoop (bijna gratis) en lelijk geeft vaak meer voldoening dan mooi en duur.
Ik vraag me nu alleen nog af hoe het zit met de stevigheid van het chassis, aangezien ik er wel nog gewoon mee wil crossen. Als ik nu hard door een bocht ga willen de achterwielen nog wel eens los komen. Heeft iemand enig idee of dit veel erger zal worden als ik het dak er af zaag en hoe ik dit eventueel kan oplossen?
Ik vraag me nu alleen nog af hoe het zit met de stevigheid van het chassis, aangezien ik er wel nog gewoon mee wil crossen. Als ik nu hard door een bocht ga willen de achterwielen nog wel eens los komen. Heeft iemand enig idee of dit veel erger zal worden als ik het dak er af zaag en hoe ik dit eventueel kan oplossen?