Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Voor zover ik weet kan de Opel-dealer de bumpers nog nieuw leveren, maar dan betaal je de hoofdprijs voor een kale bumper. Alle extra's zoals grille, mistlampen en onderlip moet je dan nog apart kopen.
Deze zullen wel passen, 16 inch kan goed en 7j is perfect kan zelf 7,5 en 8 met een goede et.
Ik persoonlijk vind 16 wel wat te groot voor een corsa maar dat is ieders mening.en ik weet niks van bumper met of zonder klepjes, nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn.
@kendirven wrote:Je hebt toch twee soorten achterbumpers een met klepje en een zonder
Klopt. Zonder klepje voor het sleepoog zijn van voor de facelift. Die achterbumpers waren op de GSi hetzelfde als op de overige modellen, echter wel met meegespoten bovenste rand.
Super voor de velgen gaat het om een setje irmscher velgen 5 maal drie spaaks vond ik altijd al vet deze zullen niet aanlopen of uit de wagen steken toch ?
@kendirven wrote:Super voor de velgen gaat het om een setje irmscher velgen 5 maal drie spaaks vond ik altijd al vet deze zullen niet aanlopen of uit de wagen steken toch ?
ET 45 scheelt maar 4mm met originele velgen, dus die steken niet uit. Zonder verlaging krijg je 16 inch er wel onder zonder aanlopen.