corsa b gsi ,powerbox monteren

16" met 195-45/16 bandjes wil ook wel lukken op een corsa gsi.. Moet alleen kijken dat je een goede ET waarde hebt zodat je niet de sierlijsten van de wielkasten afrijdt

allee dit weekend plaats maken voor andere kas

zit er verschil in de draagarmen van een b gsi en de andere corsa b mdellen met minder vermogen

denk het niet maar ge weet nooit he

grtz

het chasis is zoiezo geplooid ( van deze op de foto )

maar als de draagarm nog goed zou zijn ga ik dit rap weten he bij montage in de andere kas

Alles van het onderstel is gelijk behalve de Voorremmen, Stabilisator voor en kortere veren en schokbrekers.

Aandrijfassen met andere binnenvertanding

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

okee bedankt wim , het is omdat de gsi een accident was en het ene voorwiel wat schuin stond ten opzicht van het andere

maar da kan zijn dat het was door dat alles rond de a stijl redelijk verwrongen was

zal wel zien bij montage in de andere kas

grtz

als je je draag arm gemonteerd hebt en alles goed zit.. meet de afstand tussen de band en wielkast randen op en vergelijk dat met de andere kant.. kun je zien of je chassis nog recht is wat je niet direct op het oog kan zien

en anders kom je er snel genoeg achter als je draagarm niet makkelijk vervangen kan worden

het 2de chasis zal wel recht zijn ,

zal wel kijken voor eens foto van de gsi corsa ( donor) hier op te plaatsen

grtz

ja de eigenares ( rond de 24 denk ik ) is begin slippen door modder op de weg en heeft boom niet kunnen ontwijken

motor draaide nog heb hem zo op de aanhangwagen gereden ,

tekentafel ???, ga volgend weekend achter een goeie volledige corsa b en als de draagarmen hetzelfde zijn

kan ik toch eentje van daar over nemen

dus zie ik daar geen problemen in hoor bart

grtz

Terug
Naar boven