T Tristan81 Komt weleens kijken 26 aug 2012 #1 Heren, Ik heb een B Gsi staan waar de klepstoters versleten van zijn, nou had ik die vervangen maar het probleem is niet verholpen ! Wat kan ik nu het beste doen ? Oplappen , compleet verkopen of in onderdelen de deur uit ?
Heren, Ik heb een B Gsi staan waar de klepstoters versleten van zijn, nou had ik die vervangen maar het probleem is niet verholpen ! Wat kan ik nu het beste doen ? Oplappen , compleet verkopen of in onderdelen de deur uit ?
T Tristan81 Komt weleens kijken 26 aug 2012 #3 klepstoters, apk is verlopen Alleen klepstoters vervangen + apk = rond rijden
M McKaamos Hoort bij de inboedel 26 aug 2012 #4 Ja dat snappen we, maar wat was het probleem dan? Want je zegt dat je de klepstoters hebt vervangen en dat het probleem blijft. Dus blijkbaar zijn de klepstoters het probleem niet.
Ja dat snappen we, maar wat was het probleem dan? Want je zegt dat je de klepstoters hebt vervangen en dat het probleem blijft. Dus blijkbaar zijn de klepstoters het probleem niet.
T Tristan81 Komt weleens kijken 26 aug 2012 #5 Waar zou het meer aan kunnen liggen ? Hij klinkt als een diesel nu
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 26 aug 2012 #6 Wat doet hij dan? Hij klinkt als een diesel, maar wat nog meer? We weten alleen wat je veranderd hebt, niet waarom
Wat doet hij dan? Hij klinkt als een diesel, maar wat nog meer? We weten alleen wat je veranderd hebt, niet waarom
C corsaracer Hoort bij de inboedel 26 aug 2012 #7 aangezien het hydraulische klepstoters zijn hoe je ze eigenlijk niet te vervangen maar alleen eens goed schoon te maken. het feit dat hij als een diesel klinkt heeft ook niet zo heel veel met de klepstoters te maken denk ik zelf.
aangezien het hydraulische klepstoters zijn hoe je ze eigenlijk niet te vervangen maar alleen eens goed schoon te maken. het feit dat hij als een diesel klinkt heeft ook niet zo heel veel met de klepstoters te maken denk ik zelf.
M McKaamos Hoort bij de inboedel 26 aug 2012 #8 Als een diesel... looptie wel op alle cylinders? Krijgt hij op alle cylinders lucht, benzine en vonk?
Als een diesel... looptie wel op alle cylinders? Krijgt hij op alle cylinders lucht, benzine en vonk?
wim-v6 Forumbewoner 26 aug 2012 #9 Onvoldoende oliedruk, tenmisnte dat heb ik gehad met een X16XE. Drukplunjer zat vast in de oliepomp.. Willem
Onvoldoende oliedruk, tenmisnte dat heb ik gehad met een X16XE. Drukplunjer zat vast in de oliepomp.. Willem
T Tristan81 Komt weleens kijken 26 aug 2012 #10 Voor heen waren de klepstoters al slecht, dus daarom heb ik ze vervangen Gasklephuis schoon gemaakt, nieuwe lamba erin, voldoende bar op alle cilinders, alles werkt naar behoren !
Voor heen waren de klepstoters al slecht, dus daarom heb ik ze vervangen Gasklephuis schoon gemaakt, nieuwe lamba erin, voldoende bar op alle cilinders, alles werkt naar behoren !
T trashmetal Forumbewoner 31 aug 2012 #17 te weinig brandstofdruk? benzinefilter misschien aan het verstoppen
C corsaboy Hoort bij de inboedel 31 aug 2012 #19 ik ga mee met willem, oliedruk.. wat is de druk bovenin??