Gezien er door de verhuizing naar het nieuwe forum mist er op dit moment een gedeelte data...
Ik zal dit in de loop de tijd weer aanvullen zodat het geheel weer een stukje overzichtelijker/duidelijker is
anyway, we zijn weer wat stappen verder.
Gehele rotorunit is vervangen door een donor unit. nu 3 maanden later en hij werkt nog steeds prima (de hallgever)
ook heb ik de LMM vervangen door een donor, de LFR (stappenmotor) heb ik ook nog liggen (thnx Martyn!)
tot nu toe doet ie het prima, wel heeft is af en toe nog last van hoog stationair draaien (2K rpm) contact uit en opnieuw starten verhelpt dit.
Hierbij verdenk ik dus nog de stappenmotor. Ik ben aan het kijken of het niet beter is om de LFR te verplaatsen zodat ik er vanaf bovenaf bij kan, maar daar moet ik dus nog even over nadenken

misschien plaats ik de donor gewoon weer op de originele plek...
Ook was de Dynamo niet meer helemaal 100% (lade zonder verbruikers 13.4V met verbruikers zakte ie naar 12.5V) de nieuwe dynamo laat weer netjes 14.2V (met verbruikers zakt ie nauwelijks)
Wel kreeg ik de dynamo er wat lastiger uit, aandrijfas zat in de weg. achterste motorsteun los, loste dit prima op.
ook heb ik een extra massakabel aangesloten, deze zit op de centrale punt te hoogte van het kvs potje, nu nog een extra kabel naar het motorblok.
Vandaag (23/11/'16) het koelsysteem geflusht, met fijne schoonmaak Soda (I know, Aluminium kan er niet tegen) een stukje mee gereden en vervolgens weer ververst met gewoon kraanwater. Weer een stuk gereden (snelweg, hoog in de rpm) en weer de hele bende doorgespoeld en afgevuld met verse KVS.
Wat een bende zat er in zeg, nu 2x ververst en nog steeds zitten er olie resten in maar het kvs ziet er in ieder geval weer mooi rood/roze uit

over een paar weken nog een keer geheel doorspoelen en daarna ergens in de zomer de gehele D-riem meuk vervangen en ALLE slangen vervangen door nieuwe op maat gemaakte siliconen slangen.. (in alle slangen zit nog een gele/beige achtig smurrie die er niet zomaar uit wil.)
Nu nog de olie lekkage fixen en ook de oliedruksensor vervangen (ik heb nu geen werkende olielampje

) en ook de huidige 5w30 olie vervangen door 5w40, dit allemaal staat volgende week in de planning.