wim-v6 Forumbewoner 1 nov 2013 #21 jup, in het huisje tussen de Motor en Verdelerkap zit een toerentalgever ingebouwd. Deze willen nog wel eens gaan hemelen, je kan een occasie proberen van de sloop of een nieuwe.. Willem
jup, in het huisje tussen de Motor en Verdelerkap zit een toerentalgever ingebouwd. Deze willen nog wel eens gaan hemelen, je kan een occasie proberen van de sloop of een nieuwe.. Willem
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 1 nov 2013 #22 Probeer er wel even 1 van de sloop, zou jammer zijn als dat hem niet is en er zit een nieuwe op
wim-v6 Forumbewoner 1 nov 2013 #23 houd er wel rekening mee, dat dit niet het betrouwbaarste onderdeel is, maar ik deel je mening. Let wel op de Timing als je m wisselt, teken de oude even af, je kan m draaien namelijk. willem
houd er wel rekening mee, dat dit niet het betrouwbaarste onderdeel is, maar ik deel je mening. Let wel op de Timing als je m wisselt, teken de oude even af, je kan m draaien namelijk. willem
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 1 nov 2013 #24 Ja ik wist dat je 'm kon draaien, maar wel bedankt! Hoor je ook snel genoeg als hij minder is
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 4 nov 2013 #25 Hall-sensor (ontstekingsvoet) vervangen, lijkt nu (alweer) het probleem opgelost te hebben. Hij stond heel herkenbaar, dus hoefde niet af te tekenen :thumb
Hall-sensor (ontstekingsvoet) vervangen, lijkt nu (alweer) het probleem opgelost te hebben. Hij stond heel herkenbaar, dus hoefde niet af te tekenen :thumb
C corsa14slow Loopt hier de deur plat 5 nov 2013 #26 kijk, das goed nieuws! hopelijk was dit de oplossing. :thumb
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 5 nov 2013 #27 Testrit van 200 km gehad, niet 1x uitgevallen, problemo opgelosto :thumb