Corsa B 1.7 D

Pump%20(9).jpg

Volgens mij zit die schroef dan wel op dezelfde plaats.

Jou pomp heeft het membraan aan de bovenkant er dan niet op zitten.

Klopt, op dezelfde plaats.

je hebt even wat geweld nodig om de Verzegeling los te krijgen, maar daarna kan je m lekker stellen..

Koste mij ook wat moeite om de verzegeling los te krijgen, best krap achter het motortje bij een 1.5TD

Maar wat wil je ermee bereiken als ik vragen mag??

Verstellen:

1: Moer tegen de pomp op los draaien

2: Roetstop rechtsom draaien, max 1/4e slag per keer, dan testen.

Willem

@wim-v6 wrote:Klopt, op dezelfde plaats.

je hebt even wat geweld nodig om de Verzegeling los te krijgen, maar daarna kan je m lekker stellen..

Koste mij ook wat moeite om de verzegeling los te krijgen, best krap achter het motortje bij een 1.5TD

Maar wat wil je ermee bereiken als ik vragen mag??

Verstellen:

1: Moer tegen de pomp op los draaien

2: Roetstop rechtsom draaien, max 1/4e slag per keer, dan testen.

Willem

Ik wil hiermee proberen om meer vermogen te krijgen als ik de airco aan heb. Heeft het geen effect dan kan ik het altijd weer terug zetten.

De verzegeling losmaken heb ik een handigheidje voor.

Met een vlechttang de zegeling vastpakken en vervolgens met een breekijzer of bandenlepel de vlechttang opzij drukken.

1623017.jpg

lekker hoor...

dus niet zo (KLIKKEN op het plaatje) (alleen is dit zo dat het bij ons wel VEEL vermogen oplevert ivm aanwezigheid turbo waarvan de druk is opgeschroefd):

Willem

@wim-v6 wrote:lekker hoor...

dus niet zo (KLIKKEN op het plaatje) (alleen is dit zo dat het bij ons wel VEEL vermogen oplevert ivm aanwezigheid turbo waarvan de druk is opgeschroefd):

Willem

Nadat ik het goed afgesteld had niet meer maar daarvoor rookte die behoorlijk, dus toch maar iets terug gedraaid.

Kat leeg meppen schijnt nogal ongezond te zijn ivm. fijnstof wat er bij vrijkomt. Niet doen dus. In ieder geval niet zelf doen.

Heb hem vorige week ook leeg gemept heeft me samen met marcoTDS 20min volle inspanning gekost, je leeft maar 1x :angel

heb m er gewoon tussenuit...

Hier ligt ze:

dit zit er nu:

en het mag nog ook voor de APK!! en de roetuitstoot word er lager van.

Willem

Terug
Naar boven