haha, en die wil je vast niet kwijt!
Hij start opzich wel snel, na 2/3 slagen, maar loopt dan in het begin op 2 cilinders, de 2 die wel gloeien dus denk ik, na een paar keer iets gas te geven komen de andere erbij. gewoon erg vervelend en wil het goed hebben. cilinder 3 en 4 kun je zien dat er nieuwe inzitten cilinder 1 en 2 oude. snap ook niet dat ze niet alle 4 vervangen zijn.
Heb de thermostaat in een pannetje water gedaan, lekker aan de kook gebracht en opeens floepte die open, hij opent pas bij 97 graden, lijkt me niet goed dus. moet maar even een nieuwe in. olie slang is zeker weten lek, heb de slang droog gemaakt auto gestart en ik zag de olie er uit komen, aan de kant vanaf het blok zeg maar, niet bij de dynamo. het is niet die dikke zwarte rubberen, maar die daarnaast. heb nog wel een andere dynamo liggen, maar geen slangetje helaas.
Net nog even de daklijsten los gehad, zat vol met dennen naalden en andere rotzooi, heb links boven op de hemel een natte plek zitten, begin voorruit eind daklijst zeg maar. zat wat gebarsten kit, heb dat maar even weg gehaald en opnieuw gekit. toch verdenk ik de voorruit, is volgens mij niet de originele meer.. even kijken hoe die zich houd, staat nu te drogen. is er ergens in de voorruit een datum te vinden? of is er een andere manier om te kijken of het de originele is?