C Corsaliefhebber Komt hier geregeld 22 jan 2013 #22 Dikke Corsa :thumb :thumb Matzwart :thumb Rules king: king:
T teungts Loopt hier de deur plat 22 jan 2013 #23 @marcelboukes wrote:volgens mij ben je nog wat vergeten te vermelden!!! 1.6 ingebouwd. smoke koplampen plus knippers. 4 einddempers verder electrische plopper. andere motorkap plus grill. originele achterlichten. marcel dat dacht ik ook al
@marcelboukes wrote:volgens mij ben je nog wat vergeten te vermelden!!! 1.6 ingebouwd. smoke koplampen plus knippers. 4 einddempers verder electrische plopper. andere motorkap plus grill. originele achterlichten. marcel dat dacht ik ook al
X xr1 Post best veel 23 jan 2013 #26 king: Goed bezig geweest ,volgende keer een v6 er in. Gr uit Mildam
C Corsaliefhebber Komt hier geregeld 22 jan 2013 #27 Dikke Corsa :thumb :thumb Matzwart :thumb Rules king: king:
C crazijbertje Post best veel 1 feb 2013 #28 very nice.. heb laast nog iets uniek voor corsa gekocht,,,gril met ronde verstralers erin... :wub gr bertje :agent
very nice.. heb laast nog iets uniek voor corsa gekocht,,,gril met ronde verstralers erin... :wub gr bertje :agent
S skoatter Komt weleens kijken 1 apr 2013 #30 thnx voor de leuke reacties plan is dat er een 1.8E ingelepeld word we zijn ook al weer ff bezig geweest kuipstoelen er in gezet, hoofdsteunen in de achterbank :agent eenarmige ruitenwisser en spagetti spruitstuk aangepast voor 1.6, was voor een 2.0 16v overgenomen voor 25 euro :thumb tiet voor de foto's gr
thnx voor de leuke reacties plan is dat er een 1.8E ingelepeld word we zijn ook al weer ff bezig geweest kuipstoelen er in gezet, hoofdsteunen in de achterbank :agent eenarmige ruitenwisser en spagetti spruitstuk aangepast voor 1.6, was voor een 2.0 16v overgenomen voor 25 euro :thumb tiet voor de foto's gr
X xr1 Post best veel 23 jan 2013 #31 king: Goed bezig geweest ,volgende keer een v6 er in. Gr uit Mildam
C crazijbertje Post best veel 1 feb 2013 #33 very nice.. heb laast nog iets uniek voor corsa gekocht,,,gril met ronde verstralers erin... :wub gr bertje :agent
very nice.. heb laast nog iets uniek voor corsa gekocht,,,gril met ronde verstralers erin... :wub gr bertje :agent
S skoatter Komt weleens kijken 1 apr 2013 #34 thnx voor de leuke reacties plan is dat er een 1.8E ingelepeld word we zijn ook al weer ff bezig geweest kuipstoelen er in gezet, hoofdsteunen in de achterbank :agent eenarmige ruitenwisser en spagetti spruitstuk aangepast voor 1.6, was voor een 2.0 16v overgenomen voor 25 euro :thumb tiet voor de foto's gr
thnx voor de leuke reacties plan is dat er een 1.8E ingelepeld word we zijn ook al weer ff bezig geweest kuipstoelen er in gezet, hoofdsteunen in de achterbank :agent eenarmige ruitenwisser en spagetti spruitstuk aangepast voor 1.6, was voor een 2.0 16v overgenomen voor 25 euro :thumb tiet voor de foto's gr