Corsa A update 5-6-2014

zoo vandaag weer verder gekomen slotplaat er los aangehangen en toen de voorkant weer opgebouwd met koplampen motorkap bumper etc. en toen alles naar mijn zin zat heb ik de slotplaat vast gelast . en toen begonnen met schuren nu morgen verder en dan van het weekend beginnen met de auto strak te maken zodat zo snel mogelijk de kleur erop kan.

hierbij wat fotootjes

ben je er goed mee weg gekomen, alleen de slotplaat

hier moet ik een nieuw front in gaan lassen, is rot

altijd mooi te zien dat er een a corsa op de weg gehouden wordt :thumb

Vandaag niet veel gedaan alleen de corsa achter iets breder gemaakt zodat me goede wielen er weer onder kunnen die voorheen aanliepen meteen natuurlijk ff gepast.

kijken hoe laag die kan. zoals de de randen de eerste keer had uitgerold.

Kan net.

Maar toch iets breder gemaakt.

Maandagavond maar verder met schuren en strakmaken.

Van de week weer wat gedaan de rotte plekken gelast en de auto helemaal geschuurd en begonnen met strakmaken

Morgen weer verder:D

Jaa dat is zeker waar alleen komt het vaak net op het verkeerde moment als je of de auto nodig hebt of dat je er net geen tijd voor hebt....

Gister en vandaag nog wat gedaan aan de corsa en hij is klaar voor grondverf.

Ook ben ik van gedachte veranderd kwa kleur.

Morgen grondverf erop en waarschijnlijk de deursponningen achterklep en onder de kap al in de kleur.

Maar weer even een updateje

Vandaag de auto weer geschuurd en afgeplakt voor dat die morgen compleet in de kleur kan en dat ik volgende week weer kan afbouwen:D

Morgen een nieuwe update dat die weer een nieuw jasje heeft

Die is idd mooi geworden op zo'n korte tijd. Heb je 'm gewoon in de garage/ schuur met de compressor gespoten? Hopelijk geen stofdeeltjes erin gekregen. Kleurtje doet mij denken aan Jägermeister-oranje, RAL 2004.

Jep en de schuur gespoten met compressor en autolak

Tuurlijk is het niet zo mooi als in een spuiterij dus er zal ook iets stof in zitten maar dit kost alleen verf en als je een keer polijst is het stof er ook uit !

@CoupeetjeJr wrote:Jep en de schuur gespoten met compressor en autolak

Tuurlijk is het niet zo mooi als in een spuiterij dus er zal ook iets stof in zitten maar dit kost alleen verf en als je een keer polijst is het stof er ook uit !

Nou, dat is dan zeer netjes gedaan. En klopt helemaal wat je zegt, lekker goedkoop. De mijne wordt naderhand ook gewoon in de schuur gespoten.

Zo vandaag de corsa een heel eind afgebouwd en schoongemaakt.

Morgen hopelijk de laatste dingen doen.

zoals verlagen

spiegels monteren

skirts monteren

Terug
Naar boven