wim-v6 Forumbewoner 27 jun 2010 #1 Goede vonk en goede constante inspuiting. en om welke motor gaat het. er zijn 4 verschillende namelijk: - E16SE - E16SE fase 2 (Corsa-A3 / plattere koplampen / witte knippers voor) - C16SEI - C16SE Willem
Goede vonk en goede constante inspuiting. en om welke motor gaat het. er zijn 4 verschillende namelijk: - E16SE - E16SE fase 2 (Corsa-A3 / plattere koplampen / witte knippers voor) - C16SEI - C16SE Willem
wim-v6 Forumbewoner 27 jun 2010 #2 Toerental gever al nagekeken.. Als deze kapot is wil ie wel inspuiten en vonken maar te weinig en verkeerde timing. Willem
Toerental gever al nagekeken.. Als deze kapot is wil ie wel inspuiten en vonken maar te weinig en verkeerde timing. Willem
N nova07 Komt weleens kijken 27 jun 2010 #3 hey , ik heb hetzelfde probleem als jou gehad, bij mij was het brandstof relais kapot , deze bleef hangen , daardoor wou hij ook niet starten , mischien is dit het wel
hey , ik heb hetzelfde probleem als jou gehad, bij mij was het brandstof relais kapot , deze bleef hangen , daardoor wou hij ook niet starten , mischien is dit het wel
C Corsa A GSI Komt weleens kijken 28 jun 2010 #7 klink miss stom maar riem van tijd gesprongen?? weet niet wat er voor gevallen is of dat die gewoon weg gezet is en daarna niet wou starten?
klink miss stom maar riem van tijd gesprongen?? weet niet wat er voor gevallen is of dat die gewoon weg gezet is en daarna niet wou starten?
2 231 Lid 29 jun 2010 #8 origineel gepost door Corsa A GSI klink miss stom maar riem van tijd gesprongen?? weet niet wat er voor gevallen is of dat die gewoon weg gezet is en daarna niet wou starten? Ik heb hem voor de cross, en ben over de kop gegaan in de finale, dus hij heeft een behoorlijke klapper gemaakt..
origineel gepost door Corsa A GSI klink miss stom maar riem van tijd gesprongen?? weet niet wat er voor gevallen is of dat die gewoon weg gezet is en daarna niet wou starten? Ik heb hem voor de cross, en ben over de kop gegaan in de finale, dus hij heeft een behoorlijke klapper gemaakt..