S sinister Komt weleens kijken 22 nov 2009 #21 zie je wel dat ik te lang met de NE's ben bezig geweest Nou dan is het idd niet heel veel anders (op een aantal noodzakelijke uitbreidingen na)
zie je wel dat ik te lang met de NE's ben bezig geweest Nou dan is het idd niet heel veel anders (op een aantal noodzakelijke uitbreidingen na)
C corsaboy Hoort bij de inboedel 22 nov 2009 #22 alle xe motoren hebben een 6 gaats poelie.. dis multieriem of vsnaar is altijd om te wisselen en mag geen issue zijn
alle xe motoren hebben een 6 gaats poelie.. dis multieriem of vsnaar is altijd om te wisselen en mag geen issue zijn
M max Komt hier geregeld 23 nov 2009 #23 Als je het vermogen van een XE op de weg weet te krijgen zonder wielspin klopt er iets niet. Levert die motor wel het volle vermogen? Een XE hoort al bij vol wegtrekken een burnout neer te leggen. Als je dat al goed wilt krijgen is het verstandig eerst een sper aan te schaffen, alles van je ophanging aan te pakken en goede banden te monteren. http://www.corsa-novatuning.nl/nl/TuningAlgemeen.htm Daarna zou ik pas voor een LET gaan kijken.
Als je het vermogen van een XE op de weg weet te krijgen zonder wielspin klopt er iets niet. Levert die motor wel het volle vermogen? Een XE hoort al bij vol wegtrekken een burnout neer te leggen. Als je dat al goed wilt krijgen is het verstandig eerst een sper aan te schaffen, alles van je ophanging aan te pakken en goede banden te monteren. http://www.corsa-novatuning.nl/nl/TuningAlgemeen.htm Daarna zou ik pas voor een LET gaan kijken.
S sinister Komt weleens kijken 22 nov 2009 #24 zie je wel dat ik te lang met de NE's ben bezig geweest Nou dan is het idd niet heel veel anders (op een aantal noodzakelijke uitbreidingen na)
zie je wel dat ik te lang met de NE's ben bezig geweest Nou dan is het idd niet heel veel anders (op een aantal noodzakelijke uitbreidingen na)
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 23 nov 2009 #25 En een F20 gaat op zeker kapot achter een gechipte let die goed gebruikt wordt, geloof me ik kan het weten
En een F20 gaat op zeker kapot achter een gechipte let die goed gebruikt wordt, geloof me ik kan het weten
M max Komt hier geregeld 23 nov 2009 #26 Als je het vermogen van een XE op de weg weet te krijgen zonder wielspin klopt er iets niet. Levert die motor wel het volle vermogen? Een XE hoort al bij vol wegtrekken een burnout neer te leggen. Als je dat al goed wilt krijgen is het verstandig eerst een sper aan te schaffen, alles van je ophanging aan te pakken en goede banden te monteren. http://www.corsa-novatuning.nl/nl/TuningAlgemeen.htm Daarna zou ik pas voor een LET gaan kijken.
Als je het vermogen van een XE op de weg weet te krijgen zonder wielspin klopt er iets niet. Levert die motor wel het volle vermogen? Een XE hoort al bij vol wegtrekken een burnout neer te leggen. Als je dat al goed wilt krijgen is het verstandig eerst een sper aan te schaffen, alles van je ophanging aan te pakken en goede banden te monteren. http://www.corsa-novatuning.nl/nl/TuningAlgemeen.htm Daarna zou ik pas voor een LET gaan kijken.
D david verburg Komt hier geregeld 24 nov 2009 #27 neem een f18plus met een quaiffe die gaat zeker niet stuk even algemeen tipje
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 23 nov 2009 #28 En een F20 gaat op zeker kapot achter een gechipte let die goed gebruikt wordt, geloof me ik kan het weten
En een F20 gaat op zeker kapot achter een gechipte let die goed gebruikt wordt, geloof me ik kan het weten
P Powercorsa Loopt hier de deur plat 24 nov 2009 #29 goed voor + 300nm als ik het goed onthouden heb toch David?
D david verburg Komt hier geregeld 24 nov 2009 #30 neem een f18plus met een quaiffe die gaat zeker niet stuk even algemeen tipje
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 25 nov 2009 #31 F18 hield tenminste wel uit op mijn LET, maar uit eindelijk wil je toch een F28 ivm de korte overbrengingsverhouding van de F18.
F18 hield tenminste wel uit op mijn LET, maar uit eindelijk wil je toch een F28 ivm de korte overbrengingsverhouding van de F18.
P Powercorsa Loopt hier de deur plat 24 nov 2009 #32 goed voor + 300nm als ik het goed onthouden heb toch David?
C corsaboy Hoort bij de inboedel 25 nov 2009 #33 f20 kan het ook wel uithouden. Alleen die 5de versnelling wil nog wel eens stuk gaan :swear
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 25 nov 2009 #34 F18 hield tenminste wel uit op mijn LET, maar uit eindelijk wil je toch een F28 ivm de korte overbrengingsverhouding van de F18.
F18 hield tenminste wel uit op mijn LET, maar uit eindelijk wil je toch een F28 ivm de korte overbrengingsverhouding van de F18.
C corsaboy Hoort bij de inboedel 25 nov 2009 #35 f20 kan het ook wel uithouden. Alleen die 5de versnelling wil nog wel eens stuk gaan :swear