Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic
inderdaad de camera mee en van stil stand tot 200 km/h filmen en stopwatchen.
en tegen elkaar sprinten
Morgen eerst maar even mijn brandstofpomp vervangen denk ik, hij begint steeds meer te zoemen. En eerder als ik gas gaf in een bocht, hield hij in. Nu houdt hij ook al in op een rechte weg:thumbdown
Gelijk ook even de verdelerkap/rotor/bougies vervangen, is al een half jaar geleden namelijk
Een vriend van mij heeft een corsa 1.4nz, maar vind dat best fijne stads auto'tjes. Lekker koppel, op laag toerental:agent
bij mijn c20xe zaten er 2 groeven naast elkaar, 1voor de dynamo snaar en 1 voor en stuurbekrachteging pomp. Ik geloof dat deze tegen de carosserie aan loopt. Heb deze ook al af laten draaien maar ik weet niet of het ver genoeg is
Bij een 8v heb je iets meer ruimte. ik had bij mijn SEH redelijk wat ruimte. bij de XE liep het af en toe aan.
Het blok beweegt verrassend veel in de rubbers. Een klein beetje ruimte bij je poelie is niet genoeg. die motor moet kunnen bewegen. dus gewoon even afdraaien.