Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic
geen id wat je uitgespookt hebt maar even een multimeter ofzo op je accupolen steken en kijken of hij laait. zet je lampen blower etc aan. 11,nogwa volt en aflopend laait ie niet. 12,5/14volt laait ie wel.
Heb goed nieuws!!!! De versnellingsbak homokineet van de rechter (lange) aandrijfas van een Daewoo Nexia 1500BM is ook geschikt voor F20 versnellingsbak met GSI aandrijfassen!!
Heeft mij wel ff een middagje de sloop afzoeken gekost maar dan heb je ook wat!!
Heb goed nieuws!!!! De versnellingsbak homokineet van de rechter (lange) aandrijfas van een Daewoo Nexia 1500BM is ook geschikt voor F20 versnellingsbak met GSI aandrijfassen!!
Heeft mij wel ff een middagje de sloop afzoeken gekost maar dan heb je ook wat!!
Ik wil even wat informatie posten voor de mensen die ernaar zoeken.
De korte corsa A as is zonder homokineten 33,5 cm lang.
De korte corsa A as met homokineten is in korte toestand van roode lijn naar roode lijn 44,5 cm en in lange toestand van lijn naar lijn 49 cm.
Ik post dit omdat ik de laatste tijd al 2 korte 22 tandige assen heb ontvangen die te lang zijn, deze zijn vermoedelijk van een kadett of astra, die as is 37,5 cm zonder homokineten.
Heb wederom (kuch kuch) goed nieuws, de Carter-Beschermplaat van staal voor Corsa-B en Tigra die bij M-tech 129,- euries kost is bij de Opel origineel te koop onder bestelnummer: 00212512 voor nog geen 54,- euries incl. BTW!!! king:
Freek Corsa :zie Hbase en manier lengte meten en ga dan vergelijken.
611 de korte bij kadett E Gsi 16v
947,0 of 946,5 bij de lange zie tekening.
aandrijfas re bij de Corsa A 907,5 mm volgens Hbase.
aandrijfas links moet iets van 574mm uitkomen.
Is te doen ik heb hier ook nog 2 assen die zijn ingekort maar nog wel origineel niks gelast of zo en als ze eronder zitten kunnen ze nog door het dooie punt omhoog!
Heb wederom (kuch kuch) goed nieuws, de Carter-Beschermplaat van staal voor Corsa-B en Tigra die bij M-tech 129,- euries kost is bij de Opel origineel te koop onder bestelnummer: 00212512 voor nog geen 54,- euries incl. BTW!!! king: