X Xzelicon Lid 20 feb 2012 #1 De Opel Vectra B is aan de beurt . Ik ben benieuwd naar de creaties! :agent Origineel: Heel veel plezier iedereen! Inzenden tot 5 maart 2012!
De Opel Vectra B is aan de beurt . Ik ben benieuwd naar de creaties! :agent Origineel: Heel veel plezier iedereen! Inzenden tot 5 maart 2012!
T turbosix Loopt hier de deur plat 7 mrt 2012 #3 kunnen we er niet gewoon een weekje bij plakken? 2 inzendingen is de moeite van t stemmen bijna niet waard. begrijp dat BR47 en De Wit nog iets meer tijd nodig hadden.
kunnen we er niet gewoon een weekje bij plakken? 2 inzendingen is de moeite van t stemmen bijna niet waard. begrijp dat BR47 en De Wit nog iets meer tijd nodig hadden.
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 20 feb 2012 #5 Die is al mooi! ben benieuwd wat er gemaakt word. Erwin
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 20 feb 2012 #6 Die is al mooi! ben benieuwd wat er gemaakt word. Erwin
K KoekieTurbo Post best veel 24 feb 2012 #8 Post even aangepast.. Meer dan dit word het even niet.. :hmmz
T turbosix Loopt hier de deur plat 4 mrt 2012 #9 had nog iets meer tijd willen nemen voor de details, maar ach ja, hier is ie dan, mijn inzending....
R RISL Forumbewoner 4 mrt 2012 #10 Inzenden tot morgen....jammer dat er zo weinig inzendingen zijn, dat was een maar contests geleden nog wel anders... Heb zelf helaas ook erg weinig tijd.
Inzenden tot morgen....jammer dat er zo weinig inzendingen zijn, dat was een maar contests geleden nog wel anders... Heb zelf helaas ook erg weinig tijd.
J JelOpel Post best veel 4 mrt 2012 #11 Ik ben geblesseerd aan mn rechterarm, dus heb niks kunnen maken.
D de wit Komt hier geregeld 4 mrt 2012 #12 Was al wel begonnen, maar geen tijd meer voor.. volgende keer beter..