Contest 30; De Kapitein

Hhet wordt nu een beetje kort dag, maar volgende keer doe ik zeker mee! Wordt deze contest iedere maand gehouden?

meestal is er zo'n 2 weken de tijd voor een shop waarna er 2 weken gestemd kan worden. de winnaar mag een nieuwe contest starten...

meestal is er zo'n 2 weken de tijd voor een shop waarna er 2 weken gestemd kan worden. de winnaar mag een nieuwe contest starten...

hierbij mijn inzending.....

Opel_Kapitn_P34.jpg

niet helemaal naar mijn zin, weer veel te laat begonnen....:sleeping

Jah om ff aan te geven maar gisteren verliep de inzendtermijn dus tijd om te gaan stemmen maar dan moet er eerst een poll aangemaakt worden...

Jah om ff aan te geven maar gisteren verliep de inzendtermijn dus tijd om te gaan stemmen maar dan moet er eerst een poll aangemaakt worden...

jah zoiets vermoedde ik al...ik wil me ook wel aanbieden om het te doen. Tijd zat: zie stemming. Maar wil hem niet de pas afsnijden.

jah zoiets vermoedde ik al...ik wil me ook wel aanbieden om het te doen. Tijd zat: zie stemming. Maar wil hem niet de pas afsnijden.

van mij mag je de poll opstarten, Koos:P

gaat nogal wat tijd in zitten om dat netjes te krijgen en dat heb ik ff niet. ik had ook al geen tijd om mijn eigen kapitein te shoppen:(

Terug
Naar boven