M MV Komt hier geregeld 25 sep 2010 #21 @joop ik heb er niet specifiek op gezocht maar hij paste mooi bij het thema qua kleur.
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 27 sep 2010 #23 origineel gepost door Paullus lekker veel deelnemers zo! mijn inzending verlaagd velgen andere grill en blinkers nrplaat verplaatst roof rack met bagage andere achtergrond, ook door ruiten caravan met stickers beplakt poster topless dame opgehangen mooie bak zo hoor!,, misschien dat je nog iets schaduw onder de auto kunt maken, ziet er een beetje vreemd uit zo
origineel gepost door Paullus lekker veel deelnemers zo! mijn inzending verlaagd velgen andere grill en blinkers nrplaat verplaatst roof rack met bagage andere achtergrond, ook door ruiten caravan met stickers beplakt poster topless dame opgehangen mooie bak zo hoor!,, misschien dat je nog iets schaduw onder de auto kunt maken, ziet er een beetje vreemd uit zo
M mayhem Hoort bij de inboedel 27 sep 2010 #24 origineel gepost door Paullus lekker veel deelnemers zo! mijn inzending verlaagd velgen andere grill en blinkers nrplaat verplaatst roof rack met bagage andere achtergrond, ook door ruiten caravan met stickers beplakt poster topless dame opgehangen wat voor wielen zijn dat ook alweer? kan niet op t merk komen. maar ze staan idioot goed onder een D:wub
origineel gepost door Paullus lekker veel deelnemers zo! mijn inzending verlaagd velgen andere grill en blinkers nrplaat verplaatst roof rack met bagage andere achtergrond, ook door ruiten caravan met stickers beplakt poster topless dame opgehangen wat voor wielen zijn dat ook alweer? kan niet op t merk komen. maar ze staan idioot goed onder een D:wub
M mayhem Hoort bij de inboedel 28 sep 2010 #26 ja, kwam er later opeens op. ze zijn enkel niet in 4 gaats gemaakt.
D de wit Komt hier geregeld 3 okt 2010 #27 Ik wilde eigenlijk toch een station...... @ martijn Viel toch niet mee, maar gaat wel beter. moest alleen 48 uur in een dag zijn..:thumbup
Ik wilde eigenlijk toch een station...... @ martijn Viel toch niet mee, maar gaat wel beter. moest alleen 48 uur in een dag zijn..:thumbup
M Martijnpeeters Lid 5 okt 2010 #29 Haha Wit, goed gedaan hoor! binnenkort workshop 2.0 want 1.0 was wel heel erg kort....
T Tiim Komt weleens kijken 13 okt 2010 #30 als eigenaar van de orginele kadett: voted for martijnpeeters