P Paullus Komt hier geregeld 15 apr 2009 #22 mischien wachten ze tot het laatste moment totdat ze zeker weten dat niemand hun briljante idee kan kopieren:angel heb mijnes iets aangepast
mischien wachten ze tot het laatste moment totdat ze zeker weten dat niemand hun briljante idee kan kopieren:angel heb mijnes iets aangepast
M MV Komt hier geregeld 16 apr 2009 #24 gecleand deurstrip verlengd tot op de voorbumper merc cl koplampen merc spiegel knippers merc slr mclaren achterlichten merc amg velgen air-ride zwart leder interieur auto zilver gemaakt gril verwijderd en met gaas gevuld mistlamp verwijderd raam getint en antenne verwijderd
gecleand deurstrip verlengd tot op de voorbumper merc cl koplampen merc spiegel knippers merc slr mclaren achterlichten merc amg velgen air-ride zwart leder interieur auto zilver gemaakt gril verwijderd en met gaas gevuld mistlamp verwijderd raam getint en antenne verwijderd
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 17 apr 2009 #25 netjes hoor! ben je al lang met photoshop bezig? want zie echt een hele vooruitgang tegenover je vorige shop!:jerry
netjes hoor! ben je al lang met photoshop bezig? want zie echt een hele vooruitgang tegenover je vorige shop!:jerry
R Rbin Post best veel 17 apr 2009 #26 Damn,, dat stemmen wordt leuk xD Zitten hele goeie shops bij :wors
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 17 apr 2009 #28 ik maak de poll waarschijnlijk morgenavond rond half 6.... alles wat er voor dan ingestuurd is doet nog mee! succes
ik maak de poll waarschijnlijk morgenavond rond half 6.... alles wat er voor dan ingestuurd is doet nog mee! succes
M MV Komt hier geregeld 17 apr 2009 #29 hehe thnx voor de reactie nog niet echt superlang maar gaat steeds beter en ik vond de trixx niet echt mijn ding om te shoppe aangezien het op een smart lijkt:jerry:jerry
hehe thnx voor de reactie nog niet echt superlang maar gaat steeds beter en ik vond de trixx niet echt mijn ding om te shoppe aangezien het op een smart lijkt:jerry:jerry
C calike Komt hier geregeld 19 apr 2009 #31 origineel gepost door M~V zijn er niet meer photoshoppers en waar is de poll:jerry idd:jerry:jerry