contakt sleutel transponder sleutel

beste leden

ik had een kapotte contact sleutel

die had ik al een paar jaar hij deed helemaal niks meer wel ging het lampje branden als je op de knopjes drukte maar verder niks zelfs als hij in het contact zit deed hij niks



dat is op zich allemaal niet zo erg zolang je nog een andere sleutel hebt

maar ja die ging dus ook kapot starten ging nog wel maar deur moest met de sleutel open en dicht



na lang zoeken kwam ik Priad autosleutels tegen in Hoevelaken tegen

na het maken van een afspraak kon ik er naartoe



ik ben daar vandaag geweest en uitstekend geholpen

alle 2 de sleutels gerepareerd en nieuwe behuizing er bij

bij de ene moest een nieuw schakelaartje op en de andere een nieuwe spoel



ben er erg blij mee nu alles weer werkt



ik moes dit dus echt ff met jullie delen want er zullen wel meer mensen zijn met een probleem met de sleutel

en als je naar de opel garage moet wordt je echt niet blij met die prijzen
 
Terug
Naar boven