M Mirannn Lid 22 jan 2011 #1 Onze dochter heeft een tigra uit 1994, en als ze het contact uitzet springt de centrale deurvergrendeling erop. Weet iemand hier een oplossing voor ?
Onze dochter heeft een tigra uit 1994, en als ze het contact uitzet springt de centrale deurvergrendeling erop. Weet iemand hier een oplossing voor ?
D Dominic Loopt hier de deur plat 23 jan 2011 #2 dat is apart.. haha is het een originele CV? bij aftermarket CVs kan dit nog wel eens verkeerd aangesloten zijn.. dit gebeurd meestal bij een bepaalde snelheid of inhouden van de rem.. als bij mij de CV erop gaat rijd de auto en zodra ik het contact uit zet gaan de deuren weer open.
dat is apart.. haha is het een originele CV? bij aftermarket CVs kan dit nog wel eens verkeerd aangesloten zijn.. dit gebeurd meestal bij een bepaalde snelheid of inhouden van de rem.. als bij mij de CV erop gaat rijd de auto en zodra ik het contact uit zet gaan de deuren weer open.
D Dominic Loopt hier de deur plat 23 jan 2011 #3 dat is apart.. haha is het een originele CV? bij aftermarket CVs kan dit nog wel eens verkeerd aangesloten zijn.. dit gebeurd meestal bij een bepaalde snelheid of inhouden van de rem.. als bij mij de CV erop gaat rijd de auto en zodra ik het contact uit zet gaan de deuren weer open.
dat is apart.. haha is het een originele CV? bij aftermarket CVs kan dit nog wel eens verkeerd aangesloten zijn.. dit gebeurd meestal bij een bepaalde snelheid of inhouden van de rem.. als bij mij de CV erop gaat rijd de auto en zodra ik het contact uit zet gaan de deuren weer open.
M mar10manta Komt hier geregeld 23 jan 2011 #4 zit er een alarm op? of heeft dat erop gezeeten? als er nog een deel van in zit kun je dat probleem hebben ja. mijn vrindin had dat ook
zit er een alarm op? of heeft dat erop gezeeten? als er nog een deel van in zit kun je dat probleem hebben ja. mijn vrindin had dat ook
M mar10manta Komt hier geregeld 23 jan 2011 #5 zit er een alarm op? of heeft dat erop gezeeten? als er nog een deel van in zit kun je dat probleem hebben ja. mijn vrindin had dat ook
zit er een alarm op? of heeft dat erop gezeeten? als er nog een deel van in zit kun je dat probleem hebben ja. mijn vrindin had dat ook
D Dominic Loopt hier de deur plat 23 jan 2011 #6 kan ook inderdaad.. omdat dan het circuit niet meer klopt.. (is soms als de spanning eraf is geweest)
kan ook inderdaad.. omdat dan het circuit niet meer klopt.. (is soms als de spanning eraf is geweest)
D Dominic Loopt hier de deur plat 23 jan 2011 #7 kan ook inderdaad.. omdat dan het circuit niet meer klopt.. (is soms als de spanning eraf is geweest)
kan ook inderdaad.. omdat dan het circuit niet meer klopt.. (is soms als de spanning eraf is geweest)