Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
weet er iemand of het mogelijk is het contact slot cylinder over te zetten.
ik heb n.m eindelijk een compleet in hoogte verstelbaar stuur gevonden, en wil het contact slot overzetten zodat ik gewoon mijn eigen sleutel kan blijven gebruiken.
Heb net ontdekt dat mijn contactslot ook los kan, want m'n gehele stuurslot is van binnenuit gebroken... Kortom, moet effe bij m'n oom snuffelen naar een ander slot _o-
Heb net ontdekt dat mijn contactslot ook los kan, want m'n gehele stuurslot is van binnenuit gebroken... Kortom, moet effe bij m'n oom snuffelen naar een ander slot _o-
Zit er rondom het slot niet ergens een vierkant openingetje als je recht op de slotopening kijkt??
Als je een metalen strip in het slot steekt en een klein ijzertje in dat vierkante openingetje dan kun je door te wurmen in die slotopening het ijzertje eronder steeds verder naar binnen krijgen. Als hij vergenoeg zit dan kun je hem gewoon ronddraaien en eruit pakken.