computer

heb ff een vraag kan iemand mij vertellen of dit een computer is.

bij de opel zeiden ze dat er drie in zitten bij een vectra c 3.2 v6 en dat de gene kapot is in mijn koffer en nu kwam ik deze tegen.

is dit er ééntje

computervectra.jpg

computervectra1.jpg

[rquote=1865024&tid=142411&author=debolle]heb ff een vraag kan iemand mij vertellen of dit een computer is.

bij de opel zeiden ze dat er drie in zitten bij een vectra c 3.2 v6 en dat de gene kapot is in mijn koffer en nu kwam ik deze tegen.

is dit er ééntje

computervectra.jpg

computervectra1.jpg
[/rquote]

Dat is een stuurapparaat voor parkpilot opel zafira B.

Kijk maar naat het GM nummer.. had je zelf ook kunnen vinden in google.

Beschreibung:

Steuergerät Pakhilfe Opel Zafira B

GM Nummer: 13 181 070

Bosch: 0 263 004 031

[rquote=1865024&tid=142411&author=debolle]heb ff een vraag kan iemand mij vertellen of dit een computer is.

is dit er ééntje

computervectra.jpg

computervectra1.jpg
[/rquote]

Dat is een stuurapparaat voor parkpilot opel zafira B.

Kijk maar naat het GM nummer.. had je zelf ook kunnen vinden in google.

Beschreibung:

Steuergerät Pakhilfe Opel Zafira B

GM Nummer: 13 181 070

Bosch: 0 263 004 031

[rquote=1865093&tid=142411&author=debolle]oke thnx weet iemand dan waar ik die computer kan vinden [/rquote]

he nog iemand uit Zeeland kom je niet vaak tegen hierzo :D

[rquote=1865093&tid=142411&author=debolle]oke thnx weet iemand dan waar ik die computer kan vinden [/rquote]

he nog iemand uit Zeeland kom je niet vaak tegen hierzo :D

[rquote=1865160&tid=142411&author=dondevo][rquote=1865093&tid=142411&author=debolle]oke thnx weet iemand dan waar ik die computer kan vinden [/rquote]

he nog iemand uit Zeeland kom je niet vaak tegen hierzo :D[/rquote]haha nou al wat jaartjes hier en zo te zien kom je uit renesse daar heb ik nog gewerkt:D

[rquote=1865160&tid=142411&author=dondevo][rquote=1865093&tid=142411&author=debolle]oke thnx weet iemand dan waar ik die computer kan vinden [/rquote]

he nog iemand uit Zeeland kom je niet vaak tegen hierzo :D[/rquote]haha nou al wat jaartjes hier en zo te zien kom je uit renesse daar heb ik nog gewerkt:D

haha oke ja ben nog niet zo heel lang op het forum wel langer met opel`s in de weer, waar heb je gewerkt? als ik vragen mag

haha oke ja ben nog niet zo heel lang op het forum wel langer met opel`s in de weer, waar heb je gewerkt? als ik vragen mag

Ik denk in een Zafira B dan he :P:P

Ik denk in een Zafira B dan he :P:P

[rquote=1865176&tid=142411&author=dondevo]haha oke ja ben nog niet zo heel lang op het forum wel langer met opel`s in de weer, waar heb je gewerkt? als ik vragen mag[/rquote]haha ja heb van de zomer taxi gereden daar en niet met die rare gele taxi's daar hihi

[rquote=1865176&tid=142411&author=dondevo]haha oke ja ben nog niet zo heel lang op het forum wel langer met opel`s in de weer, waar heb je gewerkt? als ik vragen mag[/rquote]haha ja heb van de zomer taxi gereden daar en niet met die rare gele taxi's daar hihi

bedoelen ze niet de REC? er zitte 3 hoofdstuurapparaaten in je vectra-c v6

*UEC( combinatie met zekeringkast onder de motorkap)

*ben ff de naam kwijt voor de computer bij het dashboard.

*REC( combinatie met je zekeringkast achter)

Suc6 Medezeelanderr:agent

bedoelen ze niet de REC? er zitte 3 hoofdstuurapparaaten in je vectra-c v6

*UEC( combinatie met zekeringkast onder de motorkap)

*ben ff de naam kwijt voor de computer bij het dashboard.

*REC( combinatie met je zekeringkast achter)

Suc6 Medezeelanderr:agent

he nog iemand uit Zeeland kom je niet vaak tegen hierzo :D[/rquote]

er zijn nog meerdere mensen uut de zeeuwse zak ier oor :P

he nog iemand uit Zeeland kom je niet vaak tegen hierzo :D[/rquote]

er zijn nog meerdere mensen uut de zeeuwse zak ier oor :P

Terug
Naar boven