Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hoi had laatst ook problemen met mijn combo 17di 2003.
toen was de aansturings computer stuk van de brandstofpomp.nu dus weer na 6weken.wie heeft iets liggen of kan zeggen wat de oorzaak kan zijn.vgr peter ut friesland:swear
auto doet het inmiddels weer...weer een computer in gezet.hij stoterd nog steeds bij 100kmpu.zou de lmm ook stuk zijn ?bij het uit lezen geeft hij nu niks aan .vreemde auto.geef mij toch maar auto,s van 20jaar geleden.pff