Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
het scheelt inderdaad een hoop geld daar in essen met alles trouwnes, maar inderdaad je zit wel vaak met garantie als er iets kapot gaat. vaak is het dat je dan moet gaan werken mer postorder bedrijven of dat je zelfs daarheen moet. .
mijn ad vies is dan toch ga lekker hier kijken naar een leuk compotje en beluister het eerst is voordat je wat aanschaft dat word daar heel erg moeilijk.
voor het mooiste geluid zou ik oo gaan voor een 16.5 cm compo. let wel op dat je daar je deuren voor moet aanpassen. het ovaal moet uitgezaagd worden en je moet met speakerringen gaan werken.
mijn advies hiervoor is dan gelijk maak mdf ringen van 24 mm dik dan zit je altijd goed.
het scheelt inderdaad een hoop geld daar in essen met alles trouwnes, maar inderdaad je zit wel vaak met garantie als er iets kapot gaat. vaak is het dat je dan moet gaan werken mer postorder bedrijven of dat je zelfs daarheen moet. .
mijn ad vies is dan toch ga lekker hier kijken naar een leuk compotje en beluister het eerst is voordat je wat aanschaft dat word daar heel erg moeilijk.
voor het mooiste geluid zou ik oo gaan voor een 16.5 cm compo. let wel op dat je daar je deuren voor moet aanpassen. het ovaal moet uitgezaagd worden en je moet met speakerringen gaan werken.
mijn advies hiervoor is dan gelijk maak mdf ringen van 24 mm dik dan zit je altijd goed.
ik zelf speel nu met 16.5 cm compo van cdt in de voordeuren ook hiervoor moesten de uitsparingen vergroot worden.
achter heb ik een coax setje van cdt ook 16.5 cm passen op de orginele speakerringen van de orginele speakers.
en dit alles zit weer aangesloten op een kanaals versterker mosconi.
je akn ook prima speakers en of dergelijke op essen kopen alleen informeer dan wel goed over de garantie afhandelingen want dit kan nog wel eens een obstakel zijn aangezien ej zelf in nederland zit en het bedrijf waarschijnlijk in duitsland. informeer hier dus goed naar.