Commodore A in Jack Daniels livery

RISL

Forumbewoner
Weet iemand iets over de Commodore A die op Interclassics en Topmobiel 2013 stond?

Was compleet in Jack Daniels livery. Is dit een replica of een echte racewagen? Wie was de coureur en in welk kampioenschap werd er gereden?

Foto van de wagen volgt nog, ben erg benieuwd naar informatie over deze wagen.

Oef dat zal een lastige worden er hebben nogal wat Commo's in diversen wedstrijden in Europa gereden.

Maar foto's zijn zeer lastig te vinden.

Dit is de foto die ik er van heb gemaakt destijds (hij stond nogal ingebouwd):

Heb ook nog een foto van de achterkant.

Ben benieuwd of iemand deze wagen nog kent uit het verleden. De auto is in ieder geval van ver voor mijn tijd, maar ik vind dit echt schitterend.

Gisteren avond eens flink zitten graven maar niks kunnen vinden over deze Commodore.

Is het wel een Opel ?

Wat kan het nog meer zijn?

Het was wel geen Vauxhall, want het stuur zat links....had Buick deze wagen ook in het programma?

In Australië rijden ze ook met het stuur rechts toch? Jack Daniels sponsort nu nog wel een Holden Commodore in de V8 Supercars.

Ik zal straks op die foto van de achterkant kijken en hier posten of er een logo achterop zit.

Foto van de achterkant is helaas bewogen (zul je altijd zien natuurlijk) , maar volgens mij staat er wel een merklogo in het midden als sticker.

Iemand die dit herkent?

deze wagen stond vorig jaar te koop in belgie

ik dacht voor 6000 euro maar kan verkeerd zijn

recordc100.jpg

recordc101.jpg

recordc102.jpg

recordc103.jpg

recordc104.jpg

recordc105.jpg

sorry dat weet ik niet meer stond wel ergens in het frans gedeelte van belgie

wat er vervolgens mee gebeurd is weet ik ook niet

Deze heeft vorig weekend mee gereden in Marchin België heuvelklim, zag wel een foto passeren dat hij de graskant opzocht en de voorkant beschadigde.

Misschien deelnemers lijst opzoeken via ASAF.BE

Er was zondag een historic dag kan ook daar gereden en dus niet voor ASAF.

Vraag even rond van wie hij is anders indien interesse

Okay, haha, dat is een ongelukkige parkeerplek ;)

Ik kan op asaf.be helaas geen deelnemerslijst vinden. En heb geen facebook, had deze foto ook nog niet gevonden.

Maar ik blijf lekker door zoeken naar informatie. Ik blijf het een schitterend ding vinden.

Terug
Naar boven