C CommoCruiser Komt hier geregeld 22 mrt 2009 #1 Vandaag gauw een paar foto's geschoten. Hoe vinden jullie 'm ? En ja ik weet het, hij moet gewassen worden.... :sleeping
Vandaag gauw een paar foto's geschoten. Hoe vinden jullie 'm ? En ja ik weet het, hij moet gewassen worden.... :sleeping
S sjouke Hoort bij de inboedel 22 mrt 2009 #2 Naaiis ... je mag hem hier wel neerzetten veel plezier met de Vec mate ...
C CommoCruiser Komt hier geregeld 22 mrt 2009 #7 origineel gepost door arjontje Mooie CDX met originele xenon:wub Dank je. Dat was ook één van de redenen waarom ik deze gekocht heb.
origineel gepost door arjontje Mooie CDX met originele xenon:wub Dank je. Dat was ook één van de redenen waarom ik deze gekocht heb.
D Dinky_Toy Komt weleens kijken 22 mrt 2009 #9 Mooie Vectra! Welkom en veel plezier ermee! Staat er nog wat in de planning behalve het wassen?
R redmanta Komt weleens kijken 22 mrt 2009 #10 mooie uitvoering hoor zit dat dvd scherm niet in de weg voor instappende passagiers? het LIJKT zo helemaal uit het midden te zitten. verder mooi or lekker luxe ook
mooie uitvoering hoor zit dat dvd scherm niet in de weg voor instappende passagiers? het LIJKT zo helemaal uit het midden te zitten. verder mooi or lekker luxe ook
C cas. Lid 22 mrt 2009 #11 Mooie wagen. Ik begin er spijt van te krijgen dat ik niet naar een station gezocht heb.
C center Komt weleens kijken 22 mrt 2009 #12 mooie station maar je had em wel ff mogen wassen voordat je pic's ging nemen.
S Silver Loopt hier de deur plat 22 mrt 2009 #13 hele mooie luxe station met automaat, mooie kleur:thumbup ruilen......?
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 23 mrt 2009 #16 Voor een niet-gewassen-vectra vind ik m nog vrij schoon..... Mooie bak :thumbup
C CommoCruiser Komt hier geregeld 23 mrt 2009 #17 origineel gepost door Dinky_Toy Mooie Vectra! Welkom en veel plezier ermee! Staat er nog wat in de planning behalve het wassen? Andere velgen, en dan deze voor de winterbanden. En een achtervleugeltje boven op de achterklep.
origineel gepost door Dinky_Toy Mooie Vectra! Welkom en veel plezier ermee! Staat er nog wat in de planning behalve het wassen? Andere velgen, en dan deze voor de winterbanden. En een achtervleugeltje boven op de achterklep.
C CommoCruiser Komt hier geregeld 23 mrt 2009 #18 origineel gepost door redmanta mooie uitvoering hoor zit dat dvd scherm niet in de weg voor instappende passagiers? het LIJKT zo helemaal uit het midden te zitten. verder mooi or lekker luxe ook Da's geen DVD scherm, maar een echte ouderwetse VDO Dayton navigatie, anno 2000. En hij zit niet echt in de weg, als je maar een beetje oplet.
origineel gepost door redmanta mooie uitvoering hoor zit dat dvd scherm niet in de weg voor instappende passagiers? het LIJKT zo helemaal uit het midden te zitten. verder mooi or lekker luxe ook Da's geen DVD scherm, maar een echte ouderwetse VDO Dayton navigatie, anno 2000. En hij zit niet echt in de weg, als je maar een beetje oplet.
S sw_reijnders Forumbewoner 23 mrt 2009 #19 chique bak!!!!!! die xenon koplampen zijn wel heel erg mooi :wub al ben ik geen fan van dat grote scherm in je auto. En als je um gewassen hebt, gelijk even meguiarsen je zult versteld staan hoe mooi die wordt!!!!!!
chique bak!!!!!! die xenon koplampen zijn wel heel erg mooi :wub al ben ik geen fan van dat grote scherm in je auto. En als je um gewassen hebt, gelijk even meguiarsen je zult versteld staan hoe mooi die wordt!!!!!!
C CommoCruiser Komt hier geregeld 23 mrt 2009 #20 origineel gepost door center mooie station maar je had em wel ff mogen wassen voordat je pic's ging nemen. Als het weer lekker weer is, ga ik 'm een goede wasbeurt geven, poetsen, en dan in het zonnetje een paar mooie foto's maken. :kewlpics
origineel gepost door center mooie station maar je had em wel ff mogen wassen voordat je pic's ging nemen. Als het weer lekker weer is, ga ik 'm een goede wasbeurt geven, poetsen, en dan in het zonnetje een paar mooie foto's maken. :kewlpics