Ja is allemaal 5x120,ik heb zelf de remmen uit Aus gehaalt:
De Senator A chassies (VK-VL Commodore) hebben allemaal starre assen net als de Senator B modellen VN VP VR VS Commodore (sommige modellen VP VR VS hadden onafhankelijk als optie)
Maar mijn VR commodore
Had een V8 5.0 injectie 185kw met 4l60E automaatbak en een starre as met een 3.08 overbrenging en een sper en schijven rondom,het subframe voor en de veerpoten enz is gelijk aan dat van een Monza A Senator A
De Senator B/Omega modellen VN en VP zijn onder de motorkap hetzelfde als de Senator A modellen hier en hebben alleen het stuur aan de verkeerde kant zitten.
Hier een foto van een Senator B chassie (Commodore VN) met een standaard 5.0L V8:die voor die motorruimte gemaakt is:
Die auto,s zijn vanuit de zijkant gezien een Omega A/Senator B onder de motorkap gezien is het een Sennie A,met het stuur aan de verkeerde kant.
En 50% van die Sennie B modellen VP VR VS hebben een starre as de (VN 88-90 heeft 100% een starre as)..
Beetje verwarrend allemaal,maar het is 5x120mm en die assen zijn sterker als de Europese assen en moeten vrij gemakkelijk passend te maken zijn,ook zijn der leuke rem upgrades voor te krijgen:
Invented for life: we want our products to spark enthusiasm, improve quality of life, and help conserve natural resources.
www.pbrperformance.com.au
Die achter remmen in die link zijn ook voor een starre as.
De Senator B/Commodore VN VP VR VS assen zijn 5cm breder dan de voorgangers de VB VC VH VK VL Commodore maar zijn wel sterker,mijn maat daaro weet me er alles over te vertellen,maar de zwakkere VB VL as houd makkelijk 250PK uit aldus hem,hij had laatst een sterkere achteras as naar de klote geholpen eerst het dif en een week later de aandrijf as met zijn Holden VK 3.3L turbo met meer als 400pk aan de wielen..