T testdrive Komt hier geregeld 9 apr 2010 #1 heey allemaal ik was bezig vandaag met een combo C uit 2002. deze auto heeft geen abs maar er zit toch een abs sensor L.V. was eigelijk nieuwschierig waar deze dan precies voor dient:hmmz.
heey allemaal ik was bezig vandaag met een combo C uit 2002. deze auto heeft geen abs maar er zit toch een abs sensor L.V. was eigelijk nieuwschierig waar deze dan precies voor dient:hmmz.
C corsaboy Hoort bij de inboedel 10 apr 2010 #6 snelheidsignaal? is enige optie waar ik die sensor nou voor zou kunnen indenken.. op de andere wielen geen sensor?
snelheidsignaal? is enige optie waar ik die sensor nou voor zou kunnen indenken.. op de andere wielen geen sensor?
wim-v6 Forumbewoner 10 apr 2010 #7 inderdaad Snelheids signaal. deze is nodig voor: - Snelheids meter - Motorregeling - Autoradio (mits origineel) - Eventuele fabrieks navigatie Willem
inderdaad Snelheids signaal. deze is nodig voor: - Snelheids meter - Motorregeling - Autoradio (mits origineel) - Eventuele fabrieks navigatie Willem
T testdrive Komt hier geregeld 11 apr 2010 #8 maar als je door een bocht heen gaat draait het ene wiel sneller als de ander dus zou je km teller niet meer kloppen. of steekt dat niet zo krap?
maar als je door een bocht heen gaat draait het ene wiel sneller als de ander dus zou je km teller niet meer kloppen. of steekt dat niet zo krap?
A arjontje Forumbewoner 11 apr 2010 #10 origineel gepost door wim-v6 inderdaad Snelheids signaal. deze is nodig voor: - Snelheids meter - Motorregeling - Autoradio (mits origineel) - Eventuele fabrieks navigatie Willem Aha ik heb er met een stel collega's ook al stom naar staan te kijken. bij de corsa van me ma. Had al een vermoede. alleen dacht ik dat het voor de versnellings bak was (easytronic)
origineel gepost door wim-v6 inderdaad Snelheids signaal. deze is nodig voor: - Snelheids meter - Motorregeling - Autoradio (mits origineel) - Eventuele fabrieks navigatie Willem Aha ik heb er met een stel collega's ook al stom naar staan te kijken. bij de corsa van me ma. Had al een vermoede. alleen dacht ik dat het voor de versnellings bak was (easytronic)