CIH 4-bak met rechte pook

hinterachse

Post weleens wat
Ik zoek een 4-versnellingsbak met rechte pook voor aan een CIH. Wie kan mij daar iets over vertellen of laten zien? Ik wil eigenlijk van een Getrag 240 terug naar een 4-bak.

Hierbij wat gegevens betreffende versnellingsbak https://www.opel-infos.de/technik/getriebe/op4.html

8vkzisuyfdj4l99nw95nxasr6v1c3m7m.jpg

Hé Ghanz, sorry voor mijn late reactie, zie hem nu pas . Had er geen meldingen van gekregen, helaas. Bedankt!

Maar deze bak heb ik inderdaad wel gekocht ja.

Wil hem vandeweek ff uit elkaar trekken om vooraf de synchromeshringen te controleren. Nu op zoek naar een beschrijving van de bak.

Hallo Ghanz, heb de bak inmiddels uit elkaar gehad en weer in elkaar gezet. De synchromeshringen gemeten en goed bevonden. Ff spannend met die losse naalden van de twee buitenste lagertjes, maar ook die heb ik er weer ingekregen. Heb de bak toen ff langs een Getrag 240 gelegd en zag dat de positie van de pook nog verder naar achteren komt dan bij de vijfbak.

Vraag me af of er mensen zijn hier, die daar ervaring mee hebben met da inbouwen en pas maken met zo'n bak.

90 088 383 was het nummer dat ik op de bak zag staan. Helaas nog nergens kunnen terug vinden.

Terug
Naar boven