D didi Post best veel 1 apr 2012 #1 hellowkes, ik heb nu ongeveer een paar maanden de ombouw gedaan van cd30mp3 + gid naar cd70 + cid nu als ik de auto stil leg en contact af, flitst het cid scherm (wit licht) seconde maar is dit normaal? heeft iemand dit ook al gezien of gehoord? greets didi
hellowkes, ik heb nu ongeveer een paar maanden de ombouw gedaan van cd30mp3 + gid naar cd70 + cid nu als ik de auto stil leg en contact af, flitst het cid scherm (wit licht) seconde maar is dit normaal? heeft iemand dit ook al gezien of gehoord? greets didi
J jwvanyperen Komt hier geregeld 1 apr 2012 #2 DiDi, Volgens mij niets bijzonders zie het ook weleens hoor
J jwvanyperen Komt hier geregeld 1 apr 2012 #3 DiDi, Volgens mij niets bijzonders zie het ook weleens hoor
J jwvanyperen Komt hier geregeld 1 apr 2012 #6 Denk dat het met spanning te maken heeft. Als het heel koud is zie ik het ook wel eens bij het starten, dealert zegt kan geen kwaad. Gr Jan
Denk dat het met spanning te maken heeft. Als het heel koud is zie ik het ook wel eens bij het starten, dealert zegt kan geen kwaad. Gr Jan
J jwvanyperen Komt hier geregeld 1 apr 2012 #7 Denk dat het met spanning te maken heeft. Als het heel koud is zie ik het ook wel eens bij het starten, dealert zegt kan geen kwaad. Gr Jan
Denk dat het met spanning te maken heeft. Als het heel koud is zie ik het ook wel eens bij het starten, dealert zegt kan geen kwaad. Gr Jan
D didi Post best veel 1 apr 2012 #8 ik heb het elke keer, dat als ik de wagen afsluit, dat hij even flitst
D didi Post best veel 1 apr 2012 #9 ik heb het elke keer, dat als ik de wagen afsluit, dat hij even flitst
S Spacejam Hoort bij de inboedel 1 apr 2012 #10 Het can-bus systeem blijft nog een minuutje of 2 actief, is het daarna nog?
S Spacejam Hoort bij de inboedel 1 apr 2012 #11 Het can-bus systeem blijft nog een minuutje of 2 actief, is het daarna nog?
I iquick Loopt hier de deur plat 6 apr 2012 #14 Euhm bij mij flitst het soms wel tot drie keer ook al staat de auto 5 minuten uit.
I iquick Loopt hier de deur plat 6 apr 2012 #15 Euhm bij mij flitst het soms wel tot drie keer ook al staat de auto 5 minuten uit.