[rquote=1858040&tid=141807&author=Dunc][rquote=1858017&tid=141807&author=McKaamos]Stuurkolom kappen er af, kappen bij de tellerunit, en dan de tellerunit er uit.
Ik zou een Haynes workshop manual kopen als ik jou was. Daar staat van alles in over hoe je je auto uit elkaar haalt en weer in elkaar zet.
[rquote=1858012&tid=141807&author=2e-c14nz]bij de how-to's staat een link naar een site om je lampjes te vervangen van je gehele interieur, deze kun je goed gebruiken. let wel, geduld is een belangrijk gereedschap..

[/rquote]
En Torx schroevendraaiers/sleutels

[/rquote]
Ja, maar ik heb een corsa B '99, en die manuals gaan tot de versie van '97 heb ik gezien.
En wat betreft die Torx- sleutels.. ja, ik kon ze thuis al niet vinden voor mijn achterlichtbakken. Ga maar een nw setje kopen.[/rquote]
En jij denkt dat een '99-er anders is als een '97-er?

Hooguit dat je motortype niet in dat boek staat. De rest van de auto is gewoon gelijk
En als je met alle geweld een boek wil waar ook jouw motortype in staat (omdat dat toch wel handig kan zijn) zijn die boeken er ook in een gereviseerde versie met jouw motortype erbij