B Botho Komt hier geregeld 13 apr 2012 #1 Hallo astra fanaten, heeft iemand een idee waar ik die chrome kofferbak strip kan kopen?
F frank de jonge Komt hier geregeld 13 apr 2012 #2 Bij de dealer wel. Misschien bij die GM tuningparts?
M Mr-T-Opel-Astra-G Komt hier geregeld 13 apr 2012 #3 @frank de jonge wrote:Bij de dealer wel. Misschien bij die GM tuningparts? Klinkt als een miliardenproject om ze te halen. via irmscher kosten ze 150.. -ig iets. zal bij de opel garage niet goedkoper worden vrees ik.
@frank de jonge wrote:Bij de dealer wel. Misschien bij die GM tuningparts? Klinkt als een miliardenproject om ze te halen. via irmscher kosten ze 150.. -ig iets. zal bij de opel garage niet goedkoper worden vrees ik.
M Marcotigra Komt weleens kijken 13 apr 2012 #5 Ik heb er nog 1 liggen voor een Coupe. Mag weg voor 5 euro ofzo.
O OscaR-16v Komt hier geregeld 13 apr 2012 #6 http://www.originalcarparts.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
C crossagek Loopt hier de deur plat 14 apr 2012 #7 in het lijstje van original car parts staat de station niet vermeld als passend model voor de strip , maar hier past hij ook op hoor
in het lijstje van original car parts staat de station niet vermeld als passend model voor de strip , maar hier past hij ook op hoor
B Botho Komt hier geregeld 14 apr 2012 #9 Owh cool, die zou ik graag van u overnemen als dat kan....Ik betaal je wel extra...