Zo , vandaag was het zo ver . Om 12:40 melde ik me bij UT .
Ik werd erg vriendelijk ontvangen en er werd me gelijk koffie aangeboden .
Tijdens de koffie werd me nog even uitgelegd wat er precies ging gebeuren , ik was heel erg benieuwd.
Op de Dyno werd de eerste run gedaan nu zoals die origineel is . de uitkomst was 132 pk .
de software werd uitgelezen en werd bewerkt , ik mocht bij alles aanwezig zijn en vragen wat ik wilde. vooral dat laatste was erg prettig.
eenmaal de software klaar werd deze in de auto geladen dit duurde ongeveer 20 minuten .
EN toen de eerste run met de nieuwe software ! BAM 171 PK lekker dacht ik nog .. maar hij was nog niet tevreden met de curve.
daar ga ik iets aan doen zei hij... een paar aanpassingen en daarne gelijk weer een run . nee nog niet helemaal goed maar nu wel 173 PK
hij ging naar boven achter zijn pc en ging er dieper in om te kijken waarom er een dip in de curve zat . software weer aangepast en naar de auto schrijven .
BAM , een hele hele mooie curve zonder dippen erin EN 175,1 pk en bijna 280 NM koppel , heel netjes!
vervolgens heb ik even eer blokje om gereden en merkte het verschil gelijk . de auto liep soepeler en vlotter dan voorheen .
Ik heb hier totaal geen spijt van en zou het ieder aanraden met een 1.4 Turbo ..
Deze jongens weten wat ze doen en weten waar ze over praten .. M.a.w ik ben een zeer tevreden klant .
zie hieronder het resultaat van de tuning .