Hallo heren, sinds kort doet de afstandbediening van mijn astra g het niet meer. Er zitten nieuwe batterijen in dus dat kan het niet zijn. Ik moet nu dus de deur afsluiten door hem in het portier te steken. Als ik de sleutel in het contact doe en af en toe druk gaat hij weleens open en dicht. Als ik dan uitstap kan ik hem bv 1 keer afsluiten op afstand maar daarna doet hij het niet meer. Iemand een idee?