D Davey Lid 16 jun 2012 #1 hallo mensen ik heb een vraagje waar kan ik de standaard centrale deurvergrendeling vinden in de opel vectra B bj: 1995 als iemand het weet laat het me weten!! :angel groetjes Davey
hallo mensen ik heb een vraagje waar kan ik de standaard centrale deurvergrendeling vinden in de opel vectra B bj: 1995 als iemand het weet laat het me weten!! :angel groetjes Davey
S sw_reijnders Forumbewoner 16 jun 2012 #2 in de deuren de aansturing zit onder het dashboardkastje onder de A-stijl tegen de zijkant. maw als je met je rechtervoet naar rechts schopt, dan issie raak oh en stel je even voor . . . dat wordt hier erg gewaardeerd.
in de deuren de aansturing zit onder het dashboardkastje onder de A-stijl tegen de zijkant. maw als je met je rechtervoet naar rechts schopt, dan issie raak oh en stel je even voor . . . dat wordt hier erg gewaardeerd.
K Klopper Loopt hier de deur plat 16 jun 2012 #3 Jou vraag kwam ook al naar voren in een ander topic, en daar is ook meteen antwoord op gegeven. Misschien dat je dat even ontgaan is viewtopic.php?t=165583
Jou vraag kwam ook al naar voren in een ander topic, en daar is ook meteen antwoord op gegeven. Misschien dat je dat even ontgaan is viewtopic.php?t=165583
D Davey Lid 16 jun 2012 #4 dankje wel zal eens gaan kijken als ie dat daar zit. zal het dan laten weten als ik het gevonden heb.
dankje wel zal eens gaan kijken als ie dat daar zit. zal het dan laten weten als ik het gevonden heb.