Ik zit met hetzelfde probleem..mijn centrale vergrendeling werkt de ene keer wel en de andere keer niet. Ik was bekend met het feit dat je soms zones hebt waar je centr. vergr. gewoon niet werkt. Alleen werkte het niet door verderop te parkeren.
Nu ben ik erachter dat het waarschijnlijk iets met vochtig weer te maken heeft. Heb de auto in de zomer aangeschaft en geen problemen gehad. De problemen heb ik sinds de laatste 1,5 week. Overdag als de zon schijnt en de temperatuur boven de ong. 18 graden is, doet de centr. vergr, het wel. Of als ik een flink stuk met de auto gereden heb en die goed op temp. is.
Ik krijg de auto dan nog wel met de sleutel open. Op slot is een probleem, alleen de bestuurdersdeur gaat op slot (daar zit enkel een slot) en de rest van de deuren en achterklep krijg ik dus niet op slot.
Verder merk ik dat de meeste problemen zijn met het openen vd auto. Denk dat ik van de 10 keer, de auto maar 1x met centr. vergr. open krijg. Het sluiten gaat 5 van de 10 keer mis.
Nu is mijn vermoeden dus het vochtige weer, maar een oplossing heb ik ook nog niet gevonden. Ben volop aan het zoeken naar mensen met soortgelijke problemen, die het al wel opgelost hebben gekregen.