B B235R Lid 9 jun 2005 #61 Profile Tyrecenter Helmondse Banden Centrale Engelseweg 179 5705AD Helmond Tel: 0492 535833
B B235R Lid 10 jun 2005 #63 Oorspronkelijk gepost door g-force :cry Zij kunnen mij ook niet helpen :thumbdown die eikels van conti hebben ook gewoon nog 165/45/15 op hun site staan, bel je er heen: ja die leveren we niet meer :fy1
Oorspronkelijk gepost door g-force :cry Zij kunnen mij ook niet helpen :thumbdown die eikels van conti hebben ook gewoon nog 165/45/15 op hun site staan, bel je er heen: ja die leveren we niet meer :fy1
G GSi Twente Komt weleens kijken 10 jun 2005 #64 Op het VW forum is er nog een kerel die enkele van de laatste sets Bridgestone's heeft gekocht in die maat. http://www.vwforum.nl/ftopict-40723.html Succes.
Op het VW forum is er nog een kerel die enkele van de laatste sets Bridgestone's heeft gekocht in die maat. http://www.vwforum.nl/ftopict-40723.html Succes.
C Corsa Onyx Lid 11 jun 2005 #65 Misschien ook wel leuk om ter vragen. Wat voor middel gebruiken jullie om jullie Velgen schoon te houden ?? Zelf heb ik een tip gekregen dat de wheelspray huismerk van de Halfords goed werkt.:thumbup Maar wat zijn jullie ervaringen ??
Misschien ook wel leuk om ter vragen. Wat voor middel gebruiken jullie om jullie Velgen schoon te houden ?? Zelf heb ik een tip gekregen dat de wheelspray huismerk van de Halfords goed werkt.:thumbup Maar wat zijn jullie ervaringen ??
G g-force Lid 13 jun 2005 #66 heb contact opgenomen met die van't VW forum. Er zijn 2 bandjes gereserveerd voor mij :thumbup Ik moet er wel om naar Friesland of anders op een VW-treffen
heb contact opgenomen met die van't VW forum. Er zijn 2 bandjes gereserveerd voor mij :thumbup Ik moet er wel om naar Friesland of anders op een VW-treffen
B B235R Lid 14 jun 2005 #67 kosten mij nog geen 60,- incl. btw maar of ze weer leverbaar worden.... vindt het een vreemd verhaal.
kosten mij nog geen 60,- incl. btw maar of ze weer leverbaar worden.... vindt het een vreemd verhaal.
F freek corsa Hoort bij de inboedel 15 jun 2005 #68 Oorspronkelijk gepost door Corsa Onyx Misschien ook wel leuk om ter vragen. Wat voor middel gebruiken jullie om jullie Velgen schoon te houden ?? Zelf heb ik een tip gekregen dat de wheelspray huismerk van de Halfords goed werkt.:thumbup Maar wat zijn jullie ervaringen ?? Ik gebruik TURTLE WAX EXTREEM WHEEL CLEANER dit is een groene flacon met een witte spuitkop erop. Dit werkt naar mijn mening perfect.:thumbup
Oorspronkelijk gepost door Corsa Onyx Misschien ook wel leuk om ter vragen. Wat voor middel gebruiken jullie om jullie Velgen schoon te houden ?? Zelf heb ik een tip gekregen dat de wheelspray huismerk van de Halfords goed werkt.:thumbup Maar wat zijn jullie ervaringen ?? Ik gebruik TURTLE WAX EXTREEM WHEEL CLEANER dit is een groene flacon met een witte spuitkop erop. Dit werkt naar mijn mening perfect.:thumbup
B B235R Lid 15 jun 2005 #69 Oorspronkelijk gepost door freek corsa Oorspronkelijk gepost door Corsa Onyx Misschien ook wel leuk om ter vragen. Wat voor middel gebruiken jullie om jullie Velgen schoon te houden ?? Zelf heb ik een tip gekregen dat de wheelspray huismerk van de Halfords goed werkt.:thumbup Maar wat zijn jullie ervaringen ?? Ik gebruik TURTLE WAX EXTREEM WHEEL CLEANER dit is een groene flacon met een witte spuitkop erop. Dit werkt naar mijn mening perfect.:thumbup moet je voor de gein eens wat echte prof. velgenreiniger gebruiken..... :thumbup
Oorspronkelijk gepost door freek corsa Oorspronkelijk gepost door Corsa Onyx Misschien ook wel leuk om ter vragen. Wat voor middel gebruiken jullie om jullie Velgen schoon te houden ?? Zelf heb ik een tip gekregen dat de wheelspray huismerk van de Halfords goed werkt.:thumbup Maar wat zijn jullie ervaringen ?? Ik gebruik TURTLE WAX EXTREEM WHEEL CLEANER dit is een groene flacon met een witte spuitkop erop. Dit werkt naar mijn mening perfect.:thumbup moet je voor de gein eens wat echte prof. velgenreiniger gebruiken..... :thumbup
F freek corsa Hoort bij de inboedel 16 jun 2005 #70 Waar haal ik profesionele reiniger en hoe agresief is het? Kan ik bijvoorbeeld ook mijn motorblok ermee wassen? king:
Waar haal ik profesionele reiniger en hoe agresief is het? Kan ik bijvoorbeeld ook mijn motorblok ermee wassen? king:
F freek corsa Hoort bij de inboedel 17 jun 2005 #71 Ik wil ff melden dat Cultwheels een eigen forum heeft. Ik was de eerste die als gast een bericht achter liet. :thumbup Dit is de link naar cultwheels ff checken!
Ik wil ff melden dat Cultwheels een eigen forum heeft. Ik was de eerste die als gast een bericht achter liet. :thumbup Dit is de link naar cultwheels ff checken!
P pipo Hoort bij de inboedel 18 jun 2005 #72 ik heb 7j17 inch onder mijn corsa c maar dan orgineel verengeen verlaging daar hij standaart al best laag is:thumbup
ik heb 7j17 inch onder mijn corsa c maar dan orgineel verengeen verlaging daar hij standaart al best laag is:thumbup
P pipo Hoort bij de inboedel 18 jun 2005 #73 Oorspronkelijk gepost door Dirk alleen nog een btje grotere schijven erin nu is het zo leeg :jerry :angeltja is ook maar een dieseltje is geen 2,0 16v turbo:cry
Oorspronkelijk gepost door Dirk alleen nog een btje grotere schijven erin nu is het zo leeg :jerry :angeltja is ook maar een dieseltje is geen 2,0 16v turbo:cry
R RonaldH Hoort bij de inboedel 19 jun 2005 #74 ik heb velgenreiniger van het kruidvat.even erop spuiten laten intrekken en met een spons en water veeg je ze zo schoon.
ik heb velgenreiniger van het kruidvat.even erop spuiten laten intrekken en met een spons en water veeg je ze zo schoon.
C Corsa Onyx Lid 19 jun 2005 #75 Oorspronkelijk gepost door 1.4XE ik heb velgenreiniger van het kruidvat.even erop spuiten laten intrekken en met een spons en water veeg je ze zo schoon. Lijkt wel of het Huismerk goed in trek is !!
Oorspronkelijk gepost door 1.4XE ik heb velgenreiniger van het kruidvat.even erop spuiten laten intrekken en met een spons en water veeg je ze zo schoon. Lijkt wel of het Huismerk goed in trek is !!
D Dietrich Concept Loopt hier de deur plat 25 jun 2005 #77 wat voor band is nu beter met 8j x 16 195-45-16 of 195-40-16
G GSi Twente Komt weleens kijken 25 jun 2005 #78 Ligt eraan, kwa afwijking is een 40-er band beter. Kwa prijs per band is een 45-er beter in de knip.
D Dietrich Concept Loopt hier de deur plat 25 jun 2005 #79 voor de knip misschien wel maar een 40 er staat ook beter denk ik en je hebt weer wat ruimte in de wielkas
voor de knip misschien wel maar een 40 er staat ook beter denk ik en je hebt weer wat ruimte in de wielkas