Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mensen, past dit onder m'n combo b zonder aanpassingen
195/45r16 4x100
de et-waarde 38.
en de tweede vraag, de afwijking van de kilometerteller, kan die worden gecorrigeerd door de dealer of niet?
Alvast bedankt
kun je zelf joh iemand naast je laten rijden die steeds doorgeeft wat hij op de teller heeft staan adh daarvan kun je uitrekenen hoever je de naald van je kmteller naar voren kunt zetten.
echt preccies krijgen doe je t nooit maar t is zelf te doen
wel even de originele nulstand van de kmteller aftekenen zodat je m weer terug kunt zetten als het niet klopt
Ik heb me laten inspireren door een ombouw topic en ben met mn stalen velgen begonnen met opknappen. Ik heb het hart eruit geslepen en deze naar binnen geplaatst. Nou zoek ik nog een setje stalen velgen 13" zodat ik ze een stuk breder kan maken. Nou is mijn vraag:
Hoe breed kan ik maximaal gaan, dus hoeveel J, en hoever kan ik het hart naar binnen halen dus de ET. Wat is het maximale met 4 cm verlaging zonder dat ik de wielkasten uit hoef te laten rollen.
ik heb 14 inch 6j et 33 met 185 55 14 banden auto 60 / 40 verlaagd (komt iets lager omdat de veren voor een corsa a 1.4 is). ik raak ze alleen als we met 4 man in de auto zitten en door een putje rijden
weet iemand of ik 16 inch 7j kan monteren zonder al te veel problemen met aan lopen. welk et moet ik dan ongeveer hebben.