Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Naaflapje bedoel ik het centerkapje mee deze passen niet of het komt tegen mn steekas, de velgen komen origineel vaan een sirocco maar hebbe, hiervopr probleemloos op een c2 gezeten
@Haasje17 wrote:Overigens die naafdoppen die men bedoeld zijn niet je kapjes, maar die zitten er bij in belgieë gebouwde autos vaak ook niet op dus gewoon weglaten.
lekker dan
dan is die moer als die helemaal vast gerot is ook nog lekker los te draaien als het moet.
Aangezien een tijdke geleden mijn koppeling door de garage is vervangen vermoed ik dat deze er op hebbe, gezeten en daarna gewoon niet meer terug gelonteerd zijn jullie raden dus aan om het te Wagen en een stukje van de aandrijfas af te halen?
Meet eerst het verschil op tussen de lengte van de centerkap en de lengte van de as die uitsteekt ..Als dat maar een paar mm is zou ik je as afslijpen tot +-1mm van de schroefdraad :thumb