Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb helaas de auto dagelijks nodig, en wil geen 110km per dag rijden in deze staat.
Mocht vanavond egr reinigen niks opleveren, dan mag de dealer het opzoeken.
Wat overigens opmerkelijk is.. toen het probleem nog sporadisch was heb ik 60km gereden zonder probleem, auto geparkeerd en de volgende dag vanaf instappen dit probleem.
De egr had weinig aanslag. Schoonmaken heeft weinig tot geen effect gehad.
Na een dag stilstaan start hij heel erg slecht, startmotor gaat 3seconden rond voordat de motor aanslaat, en draait dan zeer onregelmatig. Gas geven is dan amper mogelijk. Lijkt haast op 3 cilinders te draaien. Stinkt dan ook erg naar diesel.
Misschien is de connector van je 3e injector het probleem. Schijnt veel voor te komen bij de Z19DTH. Je kunt daarvoor een gemodificeerde stekker kopen.
Ja dat zoiezo, een goede tuner kan goed van pas komen. Zolang die geen storing geeft laten zitten de inlaat, ik zou deze wel vervangen als er veel speling zit op het stangetje. Ben je meteen daar ook van af en als je echt geen hoofdpijn meer wil gewoon een chiptuning erop. Sinds de chip heb ik geen enkel moment spijt gehad en geen enkel probleem gehad met de inlaat, dan is dit nog de eerste inlaat die erop zit en eerste EGR.