Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wie weet hoe ik mijn remotedisplay weer aan de praat krijg?? Heb er een cdr500 ingezet maar er staat nog steeds een datum op mijn display. Hiervoor zat er een normale jvc radio in waar geen remotedisplay functie op zat....
Wie oh wie heeft er voor mij een VDO CDR 500 radio voor mij die het wel doet??? Mijn eigen doet het niet goed meer. Dus ik ben op zoek naar een goed werkende die er ook een beetje netjes uit ziet! Inclusief houder, schroefjes in de front en de code natuurlijk! Jullie mogen mij mailen op nuus@freeler.nl
Hoop van iemand te horen. Als je een foto hebt zou mooi zijn, ook de prijs er bij vernoemen.
Ik woon in Groningen, dus misschien iemand in de buurt??
indien je een Astra-F hebt zal de kabel doorgeknipt zijn van je display aansturing, deze word meestal achter de radio doorgeknipt.
Bij de astra-G zal in veel gevallen het display op ''Radio Afwezig'' geprogrammeerd zijn, dan is het een kwestie van Display laten programmeren, naar ''radio aanwezig''
Wat nog zou kunnen is dat de radio staat in gesteld op een 10 digit display ipv een 8 digit display.
Om dit te veranderen voorkeuze toetsen 4 en 6 in drukken en vasthouden, dan de radio aanzetten, op display verschijnt DIGIT 8. Daarna radio uit en weer aan.
kan iemand mij vertellen hoe ik mijn activeer code in kan toesten, ik heb namelijk even de accu eraf gehaald om wat las werkzaamheden gedaan te krijgen, nu staat mij radio hele tijd op safe, ik heb de code maar kan hem nergens invullen , graag jullie tips, tnx