Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Sinds vorige week heb ik mijn eigen Astra G, en wil graag een andere radio inbouwen, kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn CDR 500 op een fatsoendelijke manier eruit kan halen?
Gaat ook heel goed met 4 lange spijkers of breinaalden, even de imbusboutjes eruit draaien dan de lange spijkers, of breinaalden erin en je kunt de radio eruit floepen.
Gaat ook heel goed met 4 lange spijkers of breinaalden, even de imbusboutjes eruit draaien dan de lange spijkers, of breinaalden erin en je kunt de radio eruit floepen.
[rquote=1920066&tid=146801&author=louwe 16 klepper][rquote=1919782&tid=146801&author=GTS2.2DTI]Gaat ook heel goed met 4 lange spijkers of breinaalden, even de imbusboutjes eruit draaien dan de lange spijkers, of breinaalden erin en je kunt de radio eruit floepen.[/rquote]
inderdaad klusje van niets
en als de topic starter van de cdr 500 af wil
mag die wel ff contact met me openemen
maat van me wil juist graag terug naar een originele radio
in z,n astra g[/rquote]
En anders heb ik er ook wel belangstelling voor !!!!
[rquote=1920066&tid=146801&author=louwe 16 klepper][rquote=1919782&tid=146801&author=GTS2.2DTI]Gaat ook heel goed met 4 lange spijkers of breinaalden, even de imbusboutjes eruit draaien dan de lange spijkers, of breinaalden erin en je kunt de radio eruit floepen.[/rquote]
inderdaad klusje van niets
en als de topic starter van de cdr 500 af wil
mag die wel ff contact met me openemen
maat van me wil juist graag terug naar een originele radio
in z,n astra g[/rquote]
En anders heb ik er ook wel belangstelling voor !!!!