P pegasusjan Komt weleens kijken 15 jun 2011 #21 @yzf1kr wrote:Nouja, posten doet hij wel maar uploaden niet. Ben hem wel degelijk aan het uploaden !!
@yzf1kr wrote:Nouja, posten doet hij wel maar uploaden niet. Ben hem wel degelijk aan het uploaden !!
F frank de jonge Komt hier geregeld 15 jun 2011 #22 Ik ben ook aan het uppen met ongeveer 50kb/s Lekker traag internet, download schiet ook niet op met 103kb/s
Ik ben ook aan het uppen met ongeveer 50kb/s Lekker traag internet, download schiet ook niet op met 103kb/s
F frank de jonge Komt hier geregeld 15 jun 2011 #23 Ik ben ook aan het uppen met ongeveer 50kb/s Lekker traag internet, download schiet ook niet op met 103kb/s
Ik ben ook aan het uppen met ongeveer 50kb/s Lekker traag internet, download schiet ook niet op met 103kb/s
E Edvries Loopt hier de deur plat 15 jun 2011 #24 @pegasusjan wrote:@speaker wrote:Postcodes werken wel bij cd70!! Load je hem zelf up dan ?? en niet :swear Vind het trouwens raar , want de vorige versie ( 2010-2011 ) was al sprake van dat er geen nieuwe uit zou komen voor de cd70/dvd90. Postcodes heeft in mijn CD70 in iedergeval nooit gewerkt. Optie zit niet in de menu's van mijn cd70 Optie zit er wel...... je weet m alleen niet te vinden.... :jerry
@pegasusjan wrote:@speaker wrote:Postcodes werken wel bij cd70!! Load je hem zelf up dan ?? en niet :swear Vind het trouwens raar , want de vorige versie ( 2010-2011 ) was al sprake van dat er geen nieuwe uit zou komen voor de cd70/dvd90. Postcodes heeft in mijn CD70 in iedergeval nooit gewerkt. Optie zit niet in de menu's van mijn cd70 Optie zit er wel...... je weet m alleen niet te vinden.... :jerry
E Edvries Loopt hier de deur plat 15 jun 2011 #25 @pegasusjan wrote:@speaker wrote:Postcodes werken wel bij cd70!! Load je hem zelf up dan ?? en niet :swear Vind het trouwens raar , want de vorige versie ( 2010-2011 ) was al sprake van dat er geen nieuwe uit zou komen voor de cd70/dvd90. Postcodes heeft in mijn CD70 in iedergeval nooit gewerkt. Optie zit niet in de menu's van mijn cd70 Optie zit er wel...... je weet m alleen niet te vinden.... :jerry
@pegasusjan wrote:@speaker wrote:Postcodes werken wel bij cd70!! Load je hem zelf up dan ?? en niet :swear Vind het trouwens raar , want de vorige versie ( 2010-2011 ) was al sprake van dat er geen nieuwe uit zou komen voor de cd70/dvd90. Postcodes heeft in mijn CD70 in iedergeval nooit gewerkt. Optie zit niet in de menu's van mijn cd70 Optie zit er wel...... je weet m alleen niet te vinden.... :jerry
P pegasusjan Komt weleens kijken 15 jun 2011 #26 @Edvries wrote:@pegasusjan wrote:@speaker wrote:Postcodes werken wel bij cd70!! Load je hem zelf up dan ?? en niet :swear Vind het trouwens raar , want de vorige versie ( 2010-2011 ) was al sprake van dat er geen nieuwe uit zou komen voor de cd70/dvd90. Postcodes heeft in mijn CD70 in iedergeval nooit gewerkt. Optie zit niet in de menu's van mijn cd70 Optie zit er wel...... je weet m alleen niet te vinden.... :jerry Graag hoor ik het dan waar ik deze optie kan vinden
@Edvries wrote:@pegasusjan wrote:@speaker wrote:Postcodes werken wel bij cd70!! Load je hem zelf up dan ?? en niet :swear Vind het trouwens raar , want de vorige versie ( 2010-2011 ) was al sprake van dat er geen nieuwe uit zou komen voor de cd70/dvd90. Postcodes heeft in mijn CD70 in iedergeval nooit gewerkt. Optie zit niet in de menu's van mijn cd70 Optie zit er wel...... je weet m alleen niet te vinden.... :jerry Graag hoor ik het dan waar ik deze optie kan vinden
P pegasusjan Komt weleens kijken 15 jun 2011 #27 @Edvries wrote:@pegasusjan wrote:@speaker wrote:Postcodes werken wel bij cd70!! Load je hem zelf up dan ?? en niet :swear Vind het trouwens raar , want de vorige versie ( 2010-2011 ) was al sprake van dat er geen nieuwe uit zou komen voor de cd70/dvd90. Postcodes heeft in mijn CD70 in iedergeval nooit gewerkt. Optie zit niet in de menu's van mijn cd70 Optie zit er wel...... je weet m alleen niet te vinden.... :jerry Graag hoor ik het dan waar ik deze optie kan vinden
@Edvries wrote:@pegasusjan wrote:@speaker wrote:Postcodes werken wel bij cd70!! Load je hem zelf up dan ?? en niet :swear Vind het trouwens raar , want de vorige versie ( 2010-2011 ) was al sprake van dat er geen nieuwe uit zou komen voor de cd70/dvd90. Postcodes heeft in mijn CD70 in iedergeval nooit gewerkt. Optie zit niet in de menu's van mijn cd70 Optie zit er wel...... je weet m alleen niet te vinden.... :jerry Graag hoor ik het dan waar ik deze optie kan vinden
E Edvries Loopt hier de deur plat 15 jun 2011 #28 @pegasusjan wrote:@Edvries wrote:@pegasusjan wrote:@speaker wrote:Postcodes werken wel bij cd70!! Load je hem zelf up dan ?? en niet :swear Vind het trouwens raar , want de vorige versie ( 2010-2011 ) was al sprake van dat er geen nieuwe uit zou komen voor de cd70/dvd90. Postcodes heeft in mijn CD70 in iedergeval nooit gewerkt. Optie zit niet in de menu's van mijn cd70 Optie zit er wel...... je weet m alleen niet te vinden.... :jerry Graag hoor ik het dan waar ik deze optie kan vinden Zal ik t zeggen.......?
@pegasusjan wrote:@Edvries wrote:@pegasusjan wrote:@speaker wrote:Postcodes werken wel bij cd70!! Load je hem zelf up dan ?? en niet :swear Vind het trouwens raar , want de vorige versie ( 2010-2011 ) was al sprake van dat er geen nieuwe uit zou komen voor de cd70/dvd90. Postcodes heeft in mijn CD70 in iedergeval nooit gewerkt. Optie zit niet in de menu's van mijn cd70 Optie zit er wel...... je weet m alleen niet te vinden.... :jerry Graag hoor ik het dan waar ik deze optie kan vinden Zal ik t zeggen.......?
E Edvries Loopt hier de deur plat 15 jun 2011 #29 @pegasusjan wrote:@Edvries wrote:@pegasusjan wrote:@speaker wrote:Postcodes werken wel bij cd70!! Load je hem zelf up dan ?? en niet :swear Vind het trouwens raar , want de vorige versie ( 2010-2011 ) was al sprake van dat er geen nieuwe uit zou komen voor de cd70/dvd90. Postcodes heeft in mijn CD70 in iedergeval nooit gewerkt. Optie zit niet in de menu's van mijn cd70 Optie zit er wel...... je weet m alleen niet te vinden.... :jerry Graag hoor ik het dan waar ik deze optie kan vinden Zal ik t zeggen.......?
@pegasusjan wrote:@Edvries wrote:@pegasusjan wrote:@speaker wrote:Postcodes werken wel bij cd70!! Load je hem zelf up dan ?? en niet :swear Vind het trouwens raar , want de vorige versie ( 2010-2011 ) was al sprake van dat er geen nieuwe uit zou komen voor de cd70/dvd90. Postcodes heeft in mijn CD70 in iedergeval nooit gewerkt. Optie zit niet in de menu's van mijn cd70 Optie zit er wel...... je weet m alleen niet te vinden.... :jerry Graag hoor ik het dan waar ik deze optie kan vinden Zal ik t zeggen.......?
D drempelvrees Komt hier geregeld 15 jun 2011 #34 Als ik wist hoe dit werkte zou ik het ook binnen gaan halen :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz Met computers ben ik echt een :shock: :shock:
Als ik wist hoe dit werkte zou ik het ook binnen gaan halen :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz Met computers ben ik echt een :shock: :shock:
D drempelvrees Komt hier geregeld 15 jun 2011 #35 Als ik wist hoe dit werkte zou ik het ook binnen gaan halen :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz Met computers ben ik echt een :shock: :shock:
Als ik wist hoe dit werkte zou ik het ook binnen gaan halen :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz Met computers ben ik echt een :shock: :shock:
P pegasusjan Komt weleens kijken 15 jun 2011 #38 @Spacejam wrote:Is er ook een nieuwe voor de dvd90? Nee die is er (nog) niet.
P pegasusjan Komt weleens kijken 15 jun 2011 #39 @Spacejam wrote:Is er ook een nieuwe voor de dvd90? Nee die is er (nog) niet.
M Maarten Komt weleens kijken 15 jun 2011 #40 Zo, die is weer binnen! En hij werkt! Nu even wachten tot de rest van Europa 2011-2012 te downloaden is.
Zo, die is weer binnen! En hij werkt! Nu even wachten tot de rest van Europa 2011-2012 te downloaden is.