P Patje gts Komt weleens kijken 12 jan 2014 #1 Hallo alle, Ik heb problemen met mijn cd70 navi, Er komt geen kaart meer in beeld en of peil. Wel dë overige info. Weten jullie wat dit kan zijn? Stroom is er al afgeweest. Gr patrick
Hallo alle, Ik heb problemen met mijn cd70 navi, Er komt geen kaart meer in beeld en of peil. Wel dë overige info. Weten jullie wat dit kan zijn? Stroom is er al afgeweest. Gr patrick
A ashok1978 Komt weleens kijken 12 jan 2014 #2 kun je misschien een foto erbij doen? is wat makkelijker om te helpen.
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 12 jan 2014 #3 Heb je een kleurenscherm ? Zie je nog wel je radio informatie / boordcomputer informatie ? Ja => RGB kabel even controleren tussen de radio en het scherm. Wellicht is die losgeraakt ?
Heb je een kleurenscherm ? Zie je nog wel je radio informatie / boordcomputer informatie ? Ja => RGB kabel even controleren tussen de radio en het scherm. Wellicht is die losgeraakt ?
P Patje gts Komt weleens kijken 12 jan 2014 #4 Juffer, Alles verder zie je dus, telefoon, radio ect. Het betreft de radio van een vriend van met ik zal de rgb kabel er eens in en uit doen.
Juffer, Alles verder zie je dus, telefoon, radio ect. Het betreft de radio van een vriend van met ik zal de rgb kabel er eens in en uit doen.