origineel gepost door opel-limbo
Da's in ieder geval goed. Dat je al het stuur met de wieltjes hebt. Scheelt een enorm ge-emmer. Heb je de volautomatische climate control? Dan lijkt mij dat ook wel in orde. Ik heb die ook en wijkt op serie nummer slechts 1 nummer af van het origineel wat ik eigenlijk nodig heb dus verwacht daar geen problemen. De set hoeft idd dan niet onderling ontkoppelt te worden maar ik verwacht wel dat je 'm moet koppelen via tech 2 met je stuurbediening en je climatcontrol. Ga je het zelf doen of laat je het door iemand doen?
Ben benieuwd hoe 't loopt. Ik zelf wacht nu nog op m'n bestelde rgb kabel en gps antenne. Dan kan ik aan de slag met het verbouwen van mijn Iso naar quadlock aansluiting.
Suc6 en safe driving Jurgen
Jurgen, heb in mijn C idd de volautomatische climate control. En voor wat betreft koppelen met de tech2 ben ik toch afhankelijk van iemand anders want heb er hier geen liggen.
Geetz Roel met een C [/quote]
Hey Roel, heb je nu een GID? Mogelijk dien je dan toch ook nog voor de climate control enkele pinnetjes te 'bruggen' Althans dat moet ik wel gaan doen i.v.m. de Iso naar quadlock.
Safe driving Jurgen