wim-v6 Forumbewoner 21 jul 2013 #21 ja das ook weer zo, he is allemaal wel meer als 10jaar oud.... Willem
C CarloAstra Komt hier geregeld 21 jul 2013 #22 Eerst eenmaal remmen VOOR inschakelen anders doet ie t ook niet..
wim-v6 Forumbewoner 21 jul 2013 #23 jup klopt, bij de een wel bij de ander niet. Die in de Corsa moet dat wel, die in de Vectra geeft er niet om.. Willem
jup klopt, bij de een wel bij de ander niet. Die in de Corsa moet dat wel, die in de Vectra geeft er niet om.. Willem
H harmpie Lid 12 aug 2013 #25 had nou gister mijn op-com binnen dus ik dat ding aan de computer hangen nou geeft hij steeds aan bij eerst aanraken rem pedaal: nog niet gedaan.
had nou gister mijn op-com binnen dus ik dat ding aan de computer hangen nou geeft hij steeds aan bij eerst aanraken rem pedaal: nog niet gedaan.
H harmpie Lid 12 aug 2013 #27 dat zou je dan zo wel denken idd!! maar als ik hem door meet werkt ie perfect!!
wim-v6 Forumbewoner 14 aug 2013 #28 ja ook al gemeten of deze ook aankomt bij de CC unit, en ook deze kan kapot zijn uiteraard.. Willem
H harmpie Lid 23 aug 2013 #29 inmiddels is het probleem opgelost andere rem schakelaar er in en klaar!! iedereen bedankt voor de reacties :thumb
inmiddels is het probleem opgelost andere rem schakelaar er in en klaar!! iedereen bedankt voor de reacties :thumb
wim-v6 Forumbewoner 25 aug 2013 #30 Dus toch... Er zitten 2 kringen in, en de gene die NIET voor je remlicht is, gaat meestal kapot.. Willem
Dus toch... Er zitten 2 kringen in, en de gene die NIET voor je remlicht is, gaat meestal kapot.. Willem
H harmpie Lid 25 aug 2013 #31 oke! nou hij doet het nu in ierder geval! nou nog even een draadje trekken van de cc unit naar de tellerklok..
oke! nou hij doet het nu in ierder geval! nou nog even een draadje trekken van de cc unit naar de tellerklok..