D D-gek Komt hier geregeld 16 okt 2011 #1 Is er een opbergbak of iets dergelijks dat ik kan plaatsen ipv m'n huidige cassettehouder?
T Tiedo Komt hier geregeld 17 okt 2011 #2 er staat zo'n houder op marktplaats http://link.marktplaats.nl/462100651" onclick="window.open(this.href);return false;
er staat zo'n houder op marktplaats http://link.marktplaats.nl/462100651" onclick="window.open(this.href);return false;
T Tiedo Komt hier geregeld 17 okt 2011 #3 er staat zo'n houder op marktplaats http://link.marktplaats.nl/462100651" onclick="window.open(this.href);return false;
er staat zo'n houder op marktplaats http://link.marktplaats.nl/462100651" onclick="window.open(this.href);return false;
M manta_dennis Komt hier geregeld 17 okt 2011 #4 Je kunt ook opzoek naar een bakkie voor een ander automerk met cd-lades. En dan die er bij jou inschuiven als dat past.
Je kunt ook opzoek naar een bakkie voor een ander automerk met cd-lades. En dan die er bij jou inschuiven als dat past.
M manta_dennis Komt hier geregeld 17 okt 2011 #5 Je kunt ook opzoek naar een bakkie voor een ander automerk met cd-lades. En dan die er bij jou inschuiven als dat past.
Je kunt ook opzoek naar een bakkie voor een ander automerk met cd-lades. En dan die er bij jou inschuiven als dat past.
B Black Magic Loopt hier de deur plat 16 okt 2011 #6 de casettehouders kun je eruit schuiven naar voren houd je alleen het bakje over
B Black Magic Loopt hier de deur plat 16 okt 2011 #7 de casettehouders kun je eruit schuiven naar voren houd je alleen het bakje over
D D-gek Komt hier geregeld 16 okt 2011 #8 Daar was ik ook al achter gekomen Maar dan hou je zo'n "onafgewerkt" bakje over..ik neem aan dat zo'n cassettehouder een optie was toendertijd, dus dan zou er ook een standaard bakje moeten zijn.
Daar was ik ook al achter gekomen Maar dan hou je zo'n "onafgewerkt" bakje over..ik neem aan dat zo'n cassettehouder een optie was toendertijd, dus dan zou er ook een standaard bakje moeten zijn.
D D-gek Komt hier geregeld 16 okt 2011 #9 Daar was ik ook al achter gekomen Maar dan hou je zo'n "onafgewerkt" bakje over..ik neem aan dat zo'n cassettehouder een optie was toendertijd, dus dan zou er ook een standaard bakje moeten zijn.
Daar was ik ook al achter gekomen Maar dan hou je zo'n "onafgewerkt" bakje over..ik neem aan dat zo'n cassettehouder een optie was toendertijd, dus dan zou er ook een standaard bakje moeten zijn.
B Black Magic Loopt hier de deur plat 16 okt 2011 #10 als het goed is is het bakje dan zo als het anders standaard afgeleverd werd
B Black Magic Loopt hier de deur plat 16 okt 2011 #11 als het goed is is het bakje dan zo als het anders standaard afgeleverd werd
D D-gek Komt hier geregeld 16 okt 2011 #12 Dat is dan ook weer duidelijk, dan haal ik die cassettehouder eruit. (en gaat de kast in) Bedankt voor de reactie!
Dat is dan ook weer duidelijk, dan haal ik die cassettehouder eruit. (en gaat de kast in) Bedankt voor de reactie!
D D-gek Komt hier geregeld 16 okt 2011 #13 Dat is dan ook weer duidelijk, dan haal ik die cassettehouder eruit. (en gaat de kast in) Bedankt voor de reactie!
Dat is dan ook weer duidelijk, dan haal ik die cassettehouder eruit. (en gaat de kast in) Bedankt voor de reactie!
B BlitzKicker Komt weleens kijken 16 okt 2011 #16 Als je nog een koper zoekt voor de casettebakhouder? Ik ben mijn Manta zo origineel mogelijk aan het maken en ik mis deze bak nog. Grt, Gerben.
Als je nog een koper zoekt voor de casettebakhouder? Ik ben mijn Manta zo origineel mogelijk aan het maken en ik mis deze bak nog. Grt, Gerben.
B BlitzKicker Komt weleens kijken 16 okt 2011 #17 Als je nog een koper zoekt voor de casettebakhouder? Ik ben mijn Manta zo origineel mogelijk aan het maken en ik mis deze bak nog. Grt, Gerben.
Als je nog een koper zoekt voor de casettebakhouder? Ik ben mijn Manta zo origineel mogelijk aan het maken en ik mis deze bak nog. Grt, Gerben.
D D-gek Komt hier geregeld 17 okt 2011 #18 Ik gaf al aan dat deze bij mij in de kast komt te liggen, aangezien m'n Manta helemaal origineel is. En dat wil ik later als het nodig is weer terug kunnen draaien, dus wat dat betreft delen we gelukkig dezelfde mening :thumbup (Maar mocht ik zo'n houder ergens tegenkomen dan neem ik die in ieder geval mee, als ik daar eventueel iemand anders blij mee kan maken.)
Ik gaf al aan dat deze bij mij in de kast komt te liggen, aangezien m'n Manta helemaal origineel is. En dat wil ik later als het nodig is weer terug kunnen draaien, dus wat dat betreft delen we gelukkig dezelfde mening :thumbup (Maar mocht ik zo'n houder ergens tegenkomen dan neem ik die in ieder geval mee, als ik daar eventueel iemand anders blij mee kan maken.)
D D-gek Komt hier geregeld 17 okt 2011 #19 Ik gaf al aan dat deze bij mij in de kast komt te liggen, aangezien m'n Manta helemaal origineel is. En dat wil ik later als het nodig is weer terug kunnen draaien, dus wat dat betreft delen we gelukkig dezelfde mening :thumbup (Maar mocht ik zo'n houder ergens tegenkomen dan neem ik die in ieder geval mee, als ik daar eventueel iemand anders blij mee kan maken.)
Ik gaf al aan dat deze bij mij in de kast komt te liggen, aangezien m'n Manta helemaal origineel is. En dat wil ik later als het nodig is weer terug kunnen draaien, dus wat dat betreft delen we gelukkig dezelfde mening :thumbup (Maar mocht ik zo'n houder ergens tegenkomen dan neem ik die in ieder geval mee, als ik daar eventueel iemand anders blij mee kan maken.)
M mantallica Loopt hier de deur plat 17 okt 2011 #20 Volgens mij passen de universele cassettehouders er in die ook je ook in huis had om cassettes in op te bergen. Die moet ik nog ergens hebben liggen....zal even zoeken en kijken als die ook passen.
Volgens mij passen de universele cassettehouders er in die ook je ook in huis had om cassettes in op te bergen. Die moet ik nog ergens hebben liggen....zal even zoeken en kijken als die ook passen.