carterbuis

camper

Komt hier geregeld
heb een lekkage aan de buis

die van het carter naar de kop gaat

woensdag gemaakt nieuwe pakking

150 km gereden dacht dat het over was

vrouwtje opgehaald auto sloeg ophol toerenteller

naar3500 tot 4000 toeren stilstaand gasklepsensor kapot maar ook weer olie lekkage

strontziek van vandaag weer alles los lasnaad op nieuw

gelast pakking geknipt ook de andere nieuwe er tussen kit er

bij en weer gemonteerd

50 km gereden denk dat het over is LATEN WWE HET HOPEN

moet er morgen nacht mee op vakantie

900 km dus we ien wel

iemand de zekfde klacht gehad ooit

hoor graag jullie menig groetjes kees
 
Carterbuis, heb ik nog nooit zomaar gescheurd gezien, wel wanneer er een keer Flink aan getrokken is...



Willem
 
Terug
Naar boven