Markwesterink
Lid
Hallo,
ik heb de carkit verwijderd en de snoeren doorgeknipt. op het moment van knippen schoten de draden mij het middenconsole binnen. kan het kwaad dat de draden los zitten? het betreft een carkit voor de nokia 6210.
ik heb de carkit verwijderd en de snoeren doorgeknipt. op het moment van knippen schoten de draden mij het middenconsole binnen. kan het kwaad dat de draden los zitten? het betreft een carkit voor de nokia 6210.